سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: فعالیت رسمی سامانه ارتباطات مردمی و پیگیری ویژه دانشگاه آزاد به منظور برقراری ارتباط موثر با دانشجویان، کارمندان و اعضای هیات علمی آغازشد.
سامانه ارتباطات مردمی و پیگیری ویژه
ضیائی بیان کرد: در این راستا، با دستور ریاست دانشگاه آزاد، سامانه ارتباطات مردمی و پیگیری ویژه طراحی و راهاندازی شد. واژه «مردمی» که در عنوان این سامانه به کار برده شده، تعبیری بیرونی و درونی دارد.
وی با بیان اینکه این سیستم توسط اداره کل پیگیریهای ویژه و اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد راهاندازی و اجرا شد، گفت: این دو اداره کل برای ورود این سامانه پویا و همهگیر به فضایی عملیاتی، طی ارتباط با معاونان و روسای مراکز، نمایندگان این مجموعهها را به منظور آموزش و شرکت در کلاسهای توجیهی، به سازمان مرکزی فراخواندند.
برقراری ارتباط با محیط داخل و بیرون دانشگاه
وی در انتها خاطرنشان کرد: این ارتباط، پایه دریافت اطلاعات در حوزه مدیریتی است و از طریق این سایت، با محیط داخل و بیرون دانشگاه ارتباط موثر برقرار خواهدشد.
سخنگوی دانشگاه آزاد در خاتمه تاکید کرد: نمایندگان معاونتهای دانشگاه و مراکز دانشگاهی موظف به پاسخگویی به متقاضیان در اسرع وقت هستند.