Skip to content

عصر امروز، اعلام نتیجه کنکور ارشد

حسین توکلی مشاور عالی سنجش از اعلام نتیجه کنکور ارشد در عصر امروز خبر داد. نتیجه کنکور ارشد سال ۱۳۹۷ ساعت ۱۶ امروز منتشر خواهد شد.

اعلام نتیجه کنکور ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد: نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ از ساعت ۱۶ ( ۴ بعدازظهر ) امروز چهارشنبه ۹ خرداد ماه ۱۳۹۷ به صورت کارنامه منتشر می‌شود.

توکلی افزود: آن دسته از داوطلبانی که بر اساس کارنامه اعلام نتیجه، مجاز به انتخاب رشته در آزمون شوند، ضرورت دارد بر اساس مفاد اطلاعیه‌ای که همزمان با انتشار کارنامه ۹ خرداد ماه منتشر می‌شود، لازم است در زمان تعیین شده برای انتخاب رشته اقدام نمایند.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته‌های تحصیلی

توکلی گفت: دفترچه انتخاب رشته‌های تحصیلی ( دفترچه شماره ۲ ) در روز پنجشنبه ۱۰ خرداد‌ماه ۱۳۹۷ منتشر می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش متذکر شد: آن دسته از داوطلبانی که بر اساس کارنامه اعلام نتیجه، مجاز به انتخاب رشته در آزمون شوند و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد باشند نیز ، ضرورت دارد برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و بر اساس ضوابط این دانشگاه نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

توکلی در انتها تصریح کرد: داوطلبان مجاز می‌توانند از روز شنبه ۱۲ خرداد ماه تا روز شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ برای انتخاب ۱۰۰ کدرشته از میان کدرشته امتحانی مجاز خود اقدام کنند.

توکلی در پایان تاکید کرد: ظرفیت پذیرش در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد  ۱۵۴ هزار و ۳۸۳ نفر است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا