Skip to content

مهلت ثبت نام مجدد در کنکور پزشکی

مهلت ثبت نام مجدد در کنکور پزشکی از ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۷ آغاز می‌شود که داوطلبان جامانده آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ گروه علوم پزشکی در روزهای ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۷ می‌توانند در این آزمون شرکت و ثبت نام کنند.

ثبت نام مجدد در کنکور پزشکی

کنکور سراسری

محمدحسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ گروه علوم پزشکی از ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۶ آغاز شد و ۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۶ به پایان رسید و با توجه به درخواست داوطلبان و متقاضیان، فرصت جدیدی برای ثبت نام مجدد داوطلبان و متقاضیان لحاظ شد.

ایشان افزود: در مهلت تعیین شده کمتر از ۷۰ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ گروه علوم پزشکی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۰ هزار نفر زن و بیش از ۱۷ هزار نفر مرد بوده اند. پیش‌بینی می‌شود که در مهلت جدید، تعداد داوطلبان و متقاضیان ثبت نام کننده به بیش از ۷۰ هزار نفر افزایش یابد.

روزهای مقرر جهت ثبت نام مجددپورکاظمی افزود: داوطلبان و متقاضیانی که موفق به ثبت نام در مهلت تعیین شده نشده‌اند می‌توانند در روزهای ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه  ۱۳۹۷ با مراجعه به مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در این آزمون ثبت نام نمایند همچنین داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ گروه علوم پزشکی ثبت نام کرده اند می‌توانند در روزهای ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۷، اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ گروه علوم پزشکی در نوبت های صبح و عصر روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. توزیع کارت ورود به جلسه آزمون برگه راهنما و سایر اطلاعات مربوط به اجرای آزمون در روزهای ۱۰ تا ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ صورت می‌گیرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا