Skip to content

زمان انتشار کلید سوالات آزمون کارشناسی ارشد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور زمان انتشار کلید سوالات آزمون کارشناسی ارشد را اعلام کرد. وی در ادامه افزود: با اشاره به انتشار سوالات هر یک از کد رشته‌های آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ از انتشار کلید اولیه در ۱۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

توکلی گفت: کلید اولیه سوالات آزمون کارشناسی ارشد از روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه  بر روکلید سوالات آزمون کارشناسی ارشدی سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و داوطلبانی که هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند می‌توانند از روز پنجشنبه ۱۳ تا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی موضوع خود را مطرح کنند.

توکلی تاکید کرد: انتشار هرگونه آگهی مبنی بر تحویل سوالات و کلید آزمون از هر طریق دیگر غیر از سازمان سنجش مورد تایید این سازمان نیست و به داوطلبان توصیه می‌‍شود تنها از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاعیه‌های مربوط به آزمون ها توجه نمایند.

آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در ۶ گروه آموزشی و ۱۳۲ کد رشته امتحانی به منظور پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم چنین دانشگاه آزاد در روزهای پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ در ۷۴ شهر و ۱۷۷ حوزه امتحانی برگزار‌شد.

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد

نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم می‌شود و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت‌کننده در دهه دوم خرداد ماه ۱۳۹۷ منتشر می‌شود و مجازین به انتخاب رشته در دهه دوم خرداد می‌توانند نسبت به کدرشته‌های امتحانی مجاز اقدام نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا