Skip to content

اعمال سهمیه جدید ایثارگران در پذیرش دانشجویان امسال

منصورغلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از احتمال اعمال سهمیه جدید ایثارگران در پذیرش دانشجویان امسال خبر داد. وزیر علوم در ادامه گفت: در صورتی که مجلس در مورد اصلاًح سهمیه ایثارگران تصمیم گیری سریع نماید در پذیرش دانشجویان امسال اعمال خواهد شد.

منصورغلامی صبح امروز در حاشیه بازدید از یکی از حوزه‌های آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ در جمع خبرنگاران در مورد اصلاًح سهمیه ایثارگران گفت: سهمیه‌هایی از سال ۹۶ مصوب شده بود به ویژه قانونی که سال قبل بود و بنا به نظراتی که از دانشگاه‌ها دریافت شد ن

سهمیه جدید ایثارگران در پذیرش دانشجویان

یاز به اصلاًح داشت. بنابراین در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شد و چون قانون مصوب مجلس بود باید در مجلس به رأی گذاشته شود تا نتیجه آن مشخص شود.

وی در ادامه افزود: بر اساس اصلاًحاتی که صورت می‌گیرد مقداری ضریب ها تغییر خواهد‌کرد و اگر مجلس سریع تر به این موضوع رسیدگی کند در پذیرش دانشجویان امسال اعمال خواهد شد.

غلامی در انتها تصریح کرد: در ماده ۹۰ قانون ششم توسعه ضریبی گذاشته شده بود که یک سال اجرایی شد و بازخوردهای آن نشان داد نیاز به اصلاًح دارد. بنابراین پیشنهاد اصلاًح سهمیه ایثارگران به مجلس ارائه‌شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا