Skip to content

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۳۹۷

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1397 حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۳۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شد.

حسین توکلی گفت: کارنامه داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد از امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

تاریخ اعلام دفترچه شماره ۲

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ از بعد از ظهر روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۷ بر روی سایت این سازمان منتشر می‌‌شود، گفت: داوطلبان و متقاضیانی که بر اساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته شده باشند ضرورت دارد پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌‌های تحصیلی دانشگاه‌‌ها و موسسات آموزش عالی، نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کد رشته محل از میان کد رشته محل‌ های مورد علاقه و نسبت به درج آن در فرم انتخاب رشته، اقدام نمایند.

وی در ادامه افزود: مهلت تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور دکتری از روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و در روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ پایان می‌ پذیرد.

متقاضیان دانشگاه آزاد در مقطع دکتری

توکلی در پایان متذکر شد: پس از صدور کارنامه برای کلیه داوطلبان شرکت‌کننده در کنکور دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ بر اساس ضوابط و شرایط اعلام شده توسط دانشگاه آزاد که از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به اطلاع متقاضیان واجد شرایط خواهد‌رسید، داوطلبانی که علاقه‌مند به انتخاب کد رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد نیز باشند می‌توانند با مراجعه به سایت این دانشگاه و بر اساس مقررات نسبت به انتخاب کد رشته‌های تحصیلی خود در دانشگاه آزاد نیز اقدام نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا