Skip to content

آزمون دستیار تخصصی پزشکی در اردیبهشت‌ماه

این آزمون هر ساله توسط  مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار می‌گردد و از طرفداران بسیاری برخوردار است.  پذیرفته‌شدگان در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی، دوره‌ای ۴ ساله را به عنوان رزیدنت می‌گذرانند.  پس از آن این افراد به نام پزشک متخصص وارد بازار می‌شوند.
پس از مطالعه ادامه مطلب، جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از برگزاری چهل و پنجمین دوره آزمون تخصصی پزشکی در اردیبهشت آزمون
 ماه ۱۳۹۷ خبر داد.

محمدحسین پورکاظمی گفت: مهلت ثبت نام در  چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بعد از سه بار تمدید به پایان رسید و ۱۴ هزار نفر داوطلب که بیش از ۷ هزار نفر آنها زن و کمتر از ۷ هزار نفر آنها مرد هستند در این آزمون تخصصی پزشکی در اردیبهشت‌ماه شرکت خواهند کرد.

ایشان اظهار کرد: آزمون کتبی چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌شود.

توزیع کارت ورود به جلسهپورکاظمی افزود: کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ از طریق سامانه اینترنتی http://sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان و متقاضیان قرار خواهد گرفت و هر داوطلب موظف به گرفتن پرینت کارت خود از روی سایت مربوطه است. حضور در جلسه آزمون بدون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی معتبر امکانپذیر نیست.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا