Skip to content

آغاز ثبت‌نام اسکان تابستانه دانشجویان علوم پزشکی تهران

دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز ثبت‌نام اسکان تابستانه دانشجویان علوم پزشکی تهران خبر داد. ثبت‌نام دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران که متقاضی سکونت در تابستان ۱۳۹۷ هستند، از امروز ۲۱ خرداد ماه آغاز شد.

دانشجویان علوم پزشکی تهران

به نقل از دانشگاه، با توجه به تعطیلی تعدادی از خوابگاه‌های دانشگاه در تابستان و تنها فرصت پیش رو برای شروع عملیات عمرانی و بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی، دانشجویان متقاضی سکونت در تابستان ۱۳۹۷ و در صورت داشتن شرایط ثبت‌نام، می‌توانند با ورود به سامانه اسکان تقاضای خود را ارسال نمایند.

زمان ثبت‌نام اسکان تابستانه دانشجویان علوم پزشکی تهران

دانشجویان ضمن ارائه مدارک حداکثر تا ۳۱ خرداد‌ماه ۱۳۹۷ به دفتر سرپرستی خوابگاه، می‌بایست از روز دوشنبه ۲۱ تا ۳۱ خرداد‌ماه ۱۳۹۷ با مراجعه به سامانه اسکان نسبت به تکمیل و ارسال فرم تقاضای خوابگاه و انتخاب هم اتاقی اقدام نمایند.

مطابق آیین‌نامه اسکان و نحوه مقررات عمومی- انضباطی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌ها (مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، عدم ارسال فرم تقاضا از سوی دانشجویان ساکن در مهلت مقرر شده، به منزله عدم نیاز به خوابگاه تلقی و در تابستان ۱۳۹۷ به ایشان خوابگاه تعلق نخواهد گرفت.

بنابر اعلام قبلی در هنگام ثبت‌نام، دانشجویان دوره کارشناسی ارشد ورودی سال ۱۳۹۶ (حتی در صورت ثبت پروپزال) نمی‌توانند از خوابگاه تابستانی استفاده کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا