Skip to content

اعلام زمان توزیع رفاه کارت دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی

محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی زمان توزیع رفاه کارت دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی را اعلام کرد. رفاه کارت دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی از مهر ماه امسال توزیع می‌شود.

رفاه کارت دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی

محمدحسین امید در ادامه گفت: بعضی دانشجویان مناطق خاص رشته‌های علمی کاربردی از آغاز سال تحصیلی جدید رفاه کارت دانشجویی دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: سال قبل سعی کردیم در مجلس مصوبه‌ای داشته باشیم که بر اساس آن بخشی از هزینه‌های شهریه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق دولت تامین شود، این موضوع در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تایید شد و حتی به تایید کمیسیون تلفیق در مرحله اول رسید، اما در نهایت نتوانستیم موافقت کلی مجلس را به دست آوریم.

این طرح برای تمامی دانشجویان امکان‌پذیر نیست

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی یادآوری کرد: البته مصوبه فوق در صورت تصویب در مجلس شورای اسلامی برای دانشجویان خاص و رشته‌های خاص علمی کاربردی صورت خواهد گرفت و اجرای آن برای تمامی دانشجویان امکان‌پذیر نیست.

امید در پایان اظهار کرد: دولت همواره کمک مختصری برای پرداخت یارانه غذایی دانشجویان علمی کاربردی انجام می‌دهد که این کمک‌ها در گذشته بسیار نامتناسب توزیع می‌شد، اما برای سال تحصیلی جدید و از مهر امسال این کمک‌ها به صورت کارت رفاه دانشجویی در مناطق کمتر برخوردار به صورت نقدی به دانشجویان پرداخت خواهد‌شد. شایان ذکر است کارت دانشجویی بین‌المللی نیز خدمات بسیاری دربر دارد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا