Skip to content

دانشکده معماری دانشگاه تهران در میان برترین ها

پایگاه علمی کیواس در سال ۲۰۱۷ میلادی دانشگاه‌‌های برتر دنیا را در ۵ حوزه کلی علوم طبیعی ، مهندسی وفناوری، علوم‌زیستی و پزشکی، علوم اجتماعی، هنر و علوم انسانی رتبه‌‌بندی کرد. در این ارزیابی بین‌المللی، دانشکده معماری دانشگاه تهران توانست در بین دویست دانشکده معماری برتر جهان قرار گیرد.

دانشکده معماری دانشگاه تهران

نظام رتبه‌بندی TIMES فهرست ۲۰۰ دانشگاه برتر جوان با قدمت زیر پنجاه سال را در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد. از کشور ایران دو دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه یزد به ترتیب با کسب رتبه در بازه های ۱۵۰-۱۰۱ و ۲۰۰-۱۵۱ در جمع دانشگاه‌های برتر دنیا حاضر شدند.

 

دانشگاه تهران در جایگاه چهارم جهانRankingمرکز رتبه‌بندی دانشگاه‌‌های جهان (cwur.org) دانشگاه‌ها و موسسه‌های جهان را در ۲۲۷ حوزه موضوعی بر اساس تعداد مقالات پژوهشی‌ شان در نشریه‌های برتر ارزیابی می‌کند. این مرکز در گزارش رتبه‌‌بندی موضوعی سال ۲۱۰۷ خود، سه دانشگاه ایرانی را جزء ۱۰ موسسه برتر در حوزه‌ های مهندسی نفت و ساخت و تولید قرار داده است.

دانشگاه تهران در جایگاه چهارم جهان در حوزه مهندسی نفت، جایگاه دهم جهان در حوزه مهندسی ساخت و تولید، دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه علم مواد مرکب و دانشگاه صنعت نفت در حوزه مهندسی نفت توانسته‌اند در میان ۱۰ موسسه برتر جهان در این حوزه‌ها قرار گیرند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا