Skip to content

مشاوره تحصیلی دانشگاه تهران به داوطلبان کنکور سراسری

مجید سرسنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از ارائه مشاوره تحصیلی دانشگاه تهران به داوطلبان کنکور سراسری خبر داد.

مجید سرسنگی اظهار کرد: دانشگاه تهران در کنار طرح روزی با دانشگاه تهران که بیشتر مربوط به آشنایی متقاضیان ورود به دانشگاه با محیط‌ های آموزشی، علمی است، از ۲ سال پیش طرحی را با عنوان دفتر ارتباط دانشگاه با خانه و مدرسه آغاز نموده است.

مشاوره تحصیلی دانشگاه تهران

وظایف دفتر ارتباط دانشگاه با خانه و مدرسه

  • ارتباط با خانواده‌‌ها
  • موضوع ارتباط با مدرسه

مسئولین دانشگاه تهران بر این عقیده هستند که دانش‌‌آموزان باید از دوران مدرسه با دانشگاه ارتباط برقرار نمایند و فرهنگ‌سازی رفتن به سمت رشته‌های مهارتی که مورد نیاز کشور است باید در این دوران باید رقم بخورد.

مشاوره تحصیلی دانشگاه تهران به داوطلبان کنکور سراسری

معاون فرهنگی‌ و اجتماعی دانشگاه تهران در ادامه تصریح کرد: نیاز است آموزش‌های لازم در زمینه انتخاب دقیق و کارآمد رشته تحصیلی به دانش‌‌آموزان ارائه شود تا آنها با استعدادهایشان و زمینه‌ ای که می‌تواند این استعدادها را شکوفا کند، آشنایی پیدا نمایند.

سرسنگی اضافه کرد: برای این کار استادان دانشگاه‌ها از رشته‌های مختلف می‌توانند با دانش‌آموزان در مدارس، جلساتی مشترکی برگزار نمایند و مشاوره‌های تخصصی به آنها ارائه بدهند.

معاون فرهنگی‌ و اجتماعی دانشگاه تهران در پایان بیان کرد: دانشگاه تهران زمینه‌های لازم برای انتخاب صحیح رشته تحصیلی دانش‌اموزان را آغاز کرده و هدف ما این است که این نکات را به دانش‌آموزان منتقل کنیم که با استعداد و توانایی‌هایی‌ که دارند در چه رشته‌ای می‌توانند موفق‌تر عمل کنند و از طرف دیگر رشته‌های دانشگاهی چگونه می‌توانند کمک کنند که دانش‌‌آموزان در آینده موقعیت بهتری داشته باشند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا