Skip to content

تفاهم‌نامه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و انستیتو آزمایشگاهی اتریش

 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تفاهم‌نامه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و انستیتو آزمایشگاهی اتریش خبر داد. تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و انستیتو مطالعات بالینی و آزمایشگاهی «لودویگ بولتزمن» اتریش منعقد‌شد.

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در راستای سیاست های دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و به منظور توسعه روابط بین‌الملل، میهمانان خارجی از کشور اتریش در سال جدید از بخش های مختلف دانشگاه بازدید کردند و در جریان آن تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه مهندسی بافت و پزشکی با دانشگاه امضا شد.

  • پروفسور هاینز ردل، استاد دانشگاه و رئیس انستیتو مطالعات بالینی و آزمایشگاهی لودویگ بولتزمن اتریدانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتیش
  • پروفسور سهیل بهرامی، استاد دانشگاه و نائب رئیس انستیتو مذکور و رئیس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های شوک (IFSS)

بازدید خود را از آزمایشگاه جامع دانشکده داروسازی به سرپرستی دکتر کبارفرد آغاز کردند.

در این بازدید پروفسور ردل جهت برقراری ارتباطات علمی– تحقیقاتی انستیتو مطالعات بالینی و آزمایشگاهی اتریش با این آزمایشگاه از طریق پروژه‌های مشترک، تبادل محقق و استاد و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اعلام آمادگی کرد .

امضای تفاهم‌نامه مشترکدر پایان بازدید و در جلسه‌ای که به میزبانی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار‌شد، تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه مهندسی بافت و پزشکی بین دانشگاه و انستیتو مطالعات بالینی و آزمایشگاهی لودویگ بولتزمن اتریش به منظور:

  • اجرای پروژه‌های مشترک پژوهشی
  • تبادل استاد
  • دانشجو
  • محقق امضاء شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا