راهاندازی مرکز تماس به متقاضیان خدمات دانشجویی
مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان در سازمان امور دانشجویان راهاندازی شد.
جزئیات راهاندازی مرکز تماس
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان،
مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی با حضور سعید حبیبا معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در محل این سازمان راهاندازی شد.
اهداف و حمایتهای مرکز تماس
مصطفی صالحی مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات،
امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان در این خصوص گفت:
با تاکید ریاست محترم سازمان و حمایت معاونت پشتیبانی در خصوص تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی متقاضیان،
مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی در سازمان امور دانشجویان راهاندازی شد.
ارائه خدمات متنوع به دانشجویان
صالحی افزود:
در حال حاضر بیش از ۵۰ خدمت متفاوت از طریق پنجره واحد خدمات هوشمند سازمان به آدرس my.saorg.irو از طریق احراز هویت متمرکز،
به دانشجویان ارائه میشود.
آمار درخواستها و پشتیبانی
وی با بیان اینکه در سال جاری به طور میانگین ماهیانه ۲۵۰ هزار درخواست خدمت ثبت شده است،
تصریح کرد:
در جهت پشتیبانی از این خدمات، بهطور میانگین روزانه ۷۰۰ تماس با سازمان گرفته میشود که در چهار دسته:
۱- درخواست راهنمایی (۵۲٪)، ۲- پیگیری وضعیت درخواست (۲۵٪)، ۳- مشکل سامانه (۱۸٪) و ۴- خطای کاربری (۵٪) تقسیم میشوند.
امکانات و شماره تماس مرکز
مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان اظهار کرد:
مرکز تماس به شماره ۰۲۱۹۶۶۶۴۰۰۰ با شش داخلی ۴۸۱ و ۷۶۱ الی ۷۶۵ جهت پاسخگویی توسط کارشناسان لایه اول میزخدمت الکترونیکی فعال شده است که در صورت مشغول بودن خطوط، لیست انتظار فعال میشود.
همچنین امکان پیگیری سیستمی وضعیت خدمت درخواستی،
از طریق ورود کد پیگیری درخواست در IVR فراهم شد.