وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکامی جداگانه،سرپرستان جدید دانشگاههای یاسوج و شهرکرد را منصوب کرد.
بر این اساس، دکتر مهدی نوریپور به عنوان سرپرست دانشگاه یاسوج و دکتر سعید کریمی دهکردی به عنوان سرپرست دانشگاه شهرکرد انتخاب شدند.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر حسین سیمایی، وزیر علوم، در احکام جداگانهای خطاب به سرپرستان جدید دانشگاه تاکید کرد:
“با توجه به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه منصوب میشوید.
انتظار داریم با توکل به خداوند متعال، سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاستها و برنامههای مصوب و سند دانشگاه اسلامی به انجام رسانید.”
وی افزود: “امیدواریم با پیروی از آموزههای اسلامی، مبانی علمی و راهبرد دولت، و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحبنظران، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهید.
توفیق و سربلندی روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.”
معرفی سرپرست جدید دانشگاه یاسوج
دکتر مهدی نوریپور، دانشآموخته دکتری تخصصی توسعه روستایی و عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه یاسوج با مرتبه استادی است.
وی دارای بیش از ۹۵ مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی است و دو بار به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده و یک بار به عنوان پژوهشگر برتر استان انتخاب شده است.
از جمله سوابق اجرایی دکتر نوریپور میتوان به ریاست دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج و ریاست دانشکده کشاورزی اشاره کرد.
وزیر علوم در نامهای جداگانه از تلاشهای دکتر بهادر کرمی، رئیس سابق دانشگاه یاسوج، در دوران تصدی وی قدردانی کرد.
معرفی سرپرست جدید دانشگاه شهرکرد
دکتر سعید کریمی دهکردی، دانشآموخته دکترای تخصصی کشاورزی و عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد با مرتبه دانشیاری است.
وی تاکنون بیش از ۴۰ مقاله علمی پژوهشی منتشر کرده و در کنفرانسهای متعدد نیز حضور فعال داشته است.
از سوابق اجرایی دکتر کریمی میتوان به ریاست دانشگاه شهرکرد و معاونت دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه اشاره کرد. وزیر علوم همچنین در نامهای جداگانه از خدمات دکتر یاسر پیرعلی، رئیس سابق دانشگاه شهرکرد، در دوران مسئولیت وی تقدیر کرد.
این انتصابات با هدف تقویت مدیریت دانشگاهها و پیشبرد اهداف علمی و آموزشی در راستای سند دانشگاه اسلامی انجام شده است.
انتظار میرود سرپرستان جدید دانشگاه با بهرهگیری از تجربیات و تخصص خود، گامهای موثری در جهت ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش در این دانشگاهها بردارند.