Skip to content

اجرای قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در دانشگاه شهید‌بهشتی

قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در دانشگاه شهید‌بهشتی اجرا خواهد شد. در طی بخشنامه ارسال شده وزارت علوم اجرای قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی در دانشگاه شهید بهشتی اجرا می‌شود.

مقابله با تقلب در دانشگاه شهید‌بهشتی

بنا بر بخشنامه ارسال شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تمامی حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها،یا موسسه‌های آموزش عالی، پژوهشی، یا فناوری دولتی و غیردولتی و غیره جهت اجرای قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی، از این پس همه دستگاه‌های مربوطه می‌بایست، پیشنهادها (پروپوزال‌ها)، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی خود را که بدون طبقه‌بندی هستند در سامانه‌ های اطلاعاتی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) ثبت و تائید کرده و فایل تمام متن و نتیجه را همانندجویی نمایند.

اجرای قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در دانشگاه شهید‌بهشتی

ارائه گواهی ثبت و بارگذاری فایل تمام متن و نتیجه همانندجویی این مدارک برای هر گونه پرداخت مالی به استادان راهنما، مشاور و داور و تخصیص امتیاز در ترفیع و ارتقای آن‌ها و هم‌چنین دانشجویان الزامی است.
لازم به ذکر است طبق این بخشنامه، راهنمای تکمیلی جهت ثبت پروپوزال، پایان‌نامه ها و هم‌چنین استفاده از سایت همانندجو بر روی سایت کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید‌بهشتی قرار خواهد گرفت.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا