بیمهشدگان محترم سازمان تامین اجتماعی در تهران میتوانند با مراجعه به کارگزاریهایی که فهرست آنها در ذیل قید شده است، نسبت به ارائه اسناد پزشکی و درمان خود اقدام نمایند. بدینصورت و با توجه به برونسپاری این وظایف، نیازی به مراجعه به مراکز اسناد پزشکی ندارند. در این بخش میتوانید کارگزاریهای تامین اجتماعی تهران را مشاهده کنید.
شرح وظایف کارگزاریهای تامین اجتماعی تهران

- دریافت لیست و دیسکت حق بیمه (در حال حاضر امکان ارائه لیست از طریق اینترنت توسط خود کارفرمایان وجود دارد)
- ابلاغ برگههای مطالباتی سازمان شامل صورت بدهی، اعلامیه، اخطاریه، اجرائیه و …
- کمک به اجرای ماده ۶۶ قانون تامین اجتماعی از طریق انجام اقدامات پیگیری و وصول بازرسی از مقرری بگیران بیمه بیکاری
- پلاکبرداری و شناسایی کارگاههای جدید
- صدور برگ پرداخت مربوط به بیمهشدگان اجباری و خاص
- ارسال و مراسلات تمامی نامههای اداری شعبه
- آموزش کارفرمایان (با اخذ مجوزهای لازم در آینده نزدیک واگذار خواهد شد)
- پرداخت تعهدات کوتاه مدت ( با اخذ مجوزهای لازم در آینده نزدیک واگذار خواهد شد)
- بازرسی از دفاتر قانونی اشخاص حقوقی ( با اخذ مجوزهای لازم در آینده نزدیک واگذار خواهد شد)
- فعالیتهای مربوط به تعمیم و توسعه بیمهشدگان (با همکاری شعبه)
در حال حاضر، نامنویسی برای برقراری بیمه مشاغل آزاد از جمله مهمترین وظایف کارگزاریها به حساب میآید.