Skip to content

تمدید مهلت ثبت نام در کنکور ارشد پزشکی ۹۷

تمدید مهلت ثبت نام در کنکور ارشد پزشکی ۹۷ مجددا آغاز شد. داوطلبان و متقاضیان جامانده کنکور ارشد پزشکی ۹۷ در روزهای ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه  ۱۳۹۷ می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ گروه علوم پزشکی از ۳۰ بهمن ماه آغاز و ۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۶ به پایان رسید و با توجه به درخواست داوطلبان و متقاضیان، فرصت جدیدی برای ثبت نام داوطلبان در نظر گرفته‌شد.

کنکور ارشد پزشکی 97

 

در مهلت تعیین شده کمتر از ۷۰ هزار نفر در کنکور ارشد پزشکی ۹۷ ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۰ هزار نفر زن و بیش از ۱۷ هزار نفر مرد بوده‌اند.

مهلت ثبت نام در کنکور ارشد پزشکی ۹۷

داوطلبان و متقاضیانی که موفق به ثبت نام در مهلت تعیین شده نشده‌اند می‌توانند در روزهای ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۷ با مراجعه به مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در این آزمون ثبت نام کنند.

هم چنین داوطلبان و متقاضیانی که در کنکور ارشد پزشکی ۹۷ ثبت نام کرده اند در صورت تمایل می‌توانند در روزهای ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۷، اطلاعات ثبت‌نامی خود را ویرایش کنند.

ثبت نام در آزمون و ارسال مدارک اسکن شده فقط به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است.

زمان برگزاری کنکور ارشد پزشکی ۹۷

در نوبت های صبح و عصر روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. توزیع کارت ورود به جلسه آزمون برگه راهنما و سایر اطلاعات مربوط به اجرای آزمون در روزهای ۱۰ تا ۱۵ تیرماه صورت می‌گیرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا