کارگاه شخصیتپردازی در طراحی بازی معمولاً در هر نوع طراحی بازی و اسباببازی، «موضوع» پیرامون مجموعه صفات، قابلیتها و مهارتهایی است که آن بازی و اسباب بازی میخواهد آموزش دهد.
علیرغم اینکه مخاطب در بازی و اسباببازی به دنبال هیجان اولیه ناشی از بردن، رقابت یا خود بازی است، طراح باید بداند وقتی این مقصود به درستی به بازی کننده انتقال مییابد که سازمان صفات، مهارتها و تواناییهایی که در طراحی خود بهکار میبرد درست و کارآمد باشد.
در این کارگاه درباره چیدمان این عوامل بحث خواهد شد.

مدرس کارگاه آموزشی شخصیتپردازی در طراحی بازی و اسباببازی
دکتر غلامرضا محمودی
دکترای روانشناسی عمومی
- • استادیار دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکز، گروه روانشناسی
- • مدیرعامل موسسه توسعه رفاه هوشمند مشیانه (نخستین مرکز روانشناسی بین رشتههای کشور) از سال 1397
- کتابهای تالیفی و ترجمه شدۀ این استاد:
- • فروید، یونگ و دین، ترجمه: محمد دهگانپور و غالمرضا محمودی، انتشارات رشد تهران، 1385
- • روانشناسی محیطی، ترجمه: غالمرضا محمودی، چاپ زرباف، 1387
- • رمزگشایی شخصیت مردم، ترجمه: غالمرضا محمودی، انتشارات زرباف، 1391
- • روانشناسی مهندسی (ارگونومی)، ترجمه: غالمرضا محمودی، انتشارات وانیا، 1393• کتاب جامع روانشناسی صنعتی/کاری/سازمانی (دو جلدی)جلد اول روانشناسی استخدامی، ترجمه: غالمرضا محمودی، زیر چاپ انتشارات وانیا
- • سخنرانی در چهارمین جشنواره ملی اسباببازی، آبان 1397،
عناوین سخنرانی:
- – شخصیتپردازی در ساخت و کسب و کار اسباببازی
- – رویکرد از بازی به اسباببازی در تولید اسباببازی
- – بازاریابی تخصصی در توزیع اسباببازی
- – کاربرد رویکرد دلبستگی در بازی و اسباببازی
- – ویژگیهای شخصیتی یک فروشنده اسباببازی
- – استفاده از اسباببازی در مهارتهای شناختی، درون فردی و بین فردی
زمان و مکان برگزاری کارگاه آموزشی شخصیتپردازی در طراحی بازی و اسباببازی
زمان برگزاری: 11 اردیبهشت 1398
مکان برگزاری: دفتر مرکز آفرینش¬های چهارباغ، مرکز شتابدهی استارتآپهای صنعت اسباببازی
هزینه شرکت در کارگاه
- اعضای سازمان بینالمللی دانشگاهیان (120 هزار تومان)
- دانشجویان دانشگاه تهران (150 هزار تومان)
- ثبت نام آزاد (200 هزار تومان)