Skip to content
کارشناسی ارشد پزشکی

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد پزشکی

فرآیند ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۹ از ساعت ۱۲ روز ۲۸ بهمن‌ماه شروع شده و تا ۱۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی می‌توانند از ظهر امروز ۲۸ بهمن در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت‌نام کنند. این مهلت تا ساعت ۱۰ صبح روز دهم اسفند ادامه خواهد داشت.

سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی دفترچه راهنمای ثبت نام در این آزمون را منتشر کرده است. لازم است داوطلبان قبل از ثبت‌نام، دفترچه راهنما را مطالعه کرده و بر‌مبنای شرایط درج شده در دفترچه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

پرداخت هزینه آزمون صرفاً با مراجعه به منوی ارشد، گزینه “ثبت نام جدید و پرداخت هزینه آزمون” امکان‌پذیر بوده و چنانچه داوطلب غیر از این طریق پرداخت داشته باشد، مبلغ پرداختی برای آزمون‌های دیگری به غیر از کارشناسی ارشد، برگردانده نمی‌شود و به معنی عدم ثبت‌نام خواهد بود.

تاریخ برگزاری آزمون

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۹ طی روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۶ و ۲۷ تیر ۹۹ در نوبت‌های صبح و عصر برگزار خواهد شد. کلید اولیه آزمون نیز ۲۸ تیر ۹۹ در دسترس داوطلبان قرار خواهد بود.

همچنین تاریخ اعلام اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان ۱۲ شهریور ۹۹ خواهد بود.

برخی رشته‌های آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

بعضی از رشته‌های آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته گروه پزشکی هستند. این آزمون در ۸۷ رشته برگزار خواهد شد.     

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا