Skip to content
ادامه تحصیل ناشنوایان

ادامه تحصیل ناشنوانایان در مقاطع تحصیلات تکمیلی

ادامه تحصیل ناشنوانایان در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مهیا شد. این خبر را روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ مشاور دانشگاه آزاد اعلام کرد.

ادامه تحصیل ناشنوانایان

دکتر علی سروری مجد مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام این خبر افزود: قرار است دانشگاه آزاد اسلامی نقش اجتماعی خود را در جامعه پررنگ‌تر کند و شرایط لازم برای ادامه تحصیل ناشنوایان در مقاطع تحصیلات تکمیلی را مهیا سازد.

دکترسروری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از زمینه‌های ارزشمند فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی، حرکت در مسیر توسعه و گسترش مدارس سما است. مشاور رئیس دانشگاه آزاد افزود: در این زمینه واحدهای دانشگاهی می‌توانند نقش موثری در این خصوص ایفا کنند.

سروری مجد با توجه به نقش مدیریت معنوی اصفهان در توسعه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت های بسیار خوب استان اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در عرصه مسائل دانش بنیان پیشتاز و پیشرو باشد و مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با تکیه بر توانمندی ها و تجربیات ارزشمند خود و بهره گیری از توان اساتید و دانشجویان، در تحقق اهداف توسعه دانش بنیان گام بردارد.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استانهای دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با تجلیل از زحمات و خدمات دکتر احمد آذین در دوره تصدی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد اصفهان، انتخاب دکتر نجفی را به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه به وی تبریک گفت.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا