Skip to content

آزمون استخدام آموزش پرورش سال ۹۷ به کجا رسید

دفترچه استخدام آموزش پرورش طبق گفته‌ها قرار بود اسفندماه ۹۶ در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و همچنین آزمون آن در فروردین ماه ۹۷ برگزار شود اما با تغییراتی همراه شد.

در این عنوان خبری قصد بر آن است که آخرین نتایج استخدام آموزش پرورش ۹۷ اطلاع رسانی شود.

ظرفیت استخدامی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی از استخدام ۱۸ هزار نفر در آموزش و پرورش در مهر ۹۷ خبر داد و بیان کرد: اخیرا از سازمان اداری-استخدامی ۱۵ هزار مجوز جذب معلم به استناد ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان گرفته‌ایم و ۳ هزار سهمیه استخدامی مصرف نشده از دوره قبل باقی مانده است.
علی الهیار ترکمن اظهار کرد: به زودی دفترچه استخدام در آموزش و پرورش از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس http://www.sanjesh.org/ اعلام می‌شود. همچنین زمان برگزاری آزمون قبل از نیمه اول اردیبهشت، خواهد بود و ۱۸ هزار نفر از مهر ۹۷ در مدارس به کار گرفته خواهند شد.

زمان برگزاری و تاریخ اعلام نتایج اولیه

مهندس چهاربند، رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات در خصوص جذب و استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی آموزش و پرورش از طریق آزمون درسال ۹۷ اظهار کرد: در آزمون استخدامی سال ۹۷ براساس نیاز مناطق آموزشی برای حدود ۷۰ خوشه شغلی مربوط به مشاغل آموزشی، تعداد ۱۷۳۶۸ نفر ، با رعایت ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمت کشور و در نظر گرفتن سهمیه‌های قانونی، بعد از طی مراحل آزمون به شرط گذراندن پودمان اول دوره مهارت‌آموزی، از تاریخ یکم مهرماه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان نهایی مکلفند که مابقی دوره شایستگی معلمی را، هم‌زمان با اشتغال در مدارس، در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بگذرانند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات بیان کرد: ثبت‌نام ازداوطلبان متقاضی در آزمون استخدامی پیمانی سال ۹۷ پس از تکمیل، اخذ و تأیید اطلاعات، از سوی مراجع ذیصلاح، نیمه اول فروردین سال ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور شروع خواهد شد.
مهندس چهاربند در ادامه گفت: آزمون استخدامی اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار و نتایج اولیه آزمون، حداکثر تا اواخر خرداد ۹۷ اعلام خواهد شد. پذیرفته‌شدگان نهایی پس ازطی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات پزشکی و بررسی صلاحیت‌های عمومی ازمیان معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت، انتخاب و به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی جهت گذراندن دوره مهارت‌آموزی معرفی می‌شوند.

نهایتاً به داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش توصیه می‌شود اخبار منتشر شده در این رابطه را تنها از طریق سایت‌های معتبر پیگیری نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا