Skip to content
اعتبارات بخش دانشجویی

افزایش اعتبارات بخش دانشجویی در سال ۹۹

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت: تلاش ما افزایش اعتبارات بخش دانشجویی در سال ۹۹ بوده و پرداخت مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان از طرف سازمان برنامه و بودجه کمک شایانی در این حوزه کرد.

مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان علوم پزشکی

مهندس رحمان خدابنده‌لو در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور ضمن اظهار رضایت از سطح و کیفیت برگزاری این مسابقات گفت: تلاش ما در راستای بهتر و مناسب‌تر اجرا کردن دوره‌های بعدی است.

وی ادامه داد: در این سری از مسابقات تعداد۶۰ تیم از دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح کشور شرکت کردند و خوشبختانه موفق شدیم در جهت تعالی ورزش در دانشگاه‌ها کار موثری انجام دهیم.

اعتبارات بخش دانشجویی

مهندس خدابنده‌لو به برخی شکایات و گلایه‌های دانشگاه‌ها درمورد اعتبارات تخصیص یافته اشاره کرده و گفت: با وجود تحقق نیافتن سرانه‌های تصویب شده دانشگاه‌ها، حمایت‌های شخص وزیر بهداشت و پیگیری‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی و سازمان برنامه و بودجه باعث شد تا مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان در قالب کمک هزینه غذای دانشجویی به دانشگاه‌ها پرداخت شود و این کار خود کمک شایانی به خدمات حوزه دانشجویی کرد.

وی افزود: سعی ما این است که در سال‌های آتی این اعتبارات افزایش یابد.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت در مورد کیفیت برگزاری مسابقات از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: به دلیل شرایط خوب مازندران در این فصل، مسابقات با طراوت به‌خصوصی همراه بود.

وی در پایان از همه دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی مازندران تقدیر و تشکر کرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا