Skip to content
امکان حذف ترم در دانشگاه علامه طباطبایی

امکان حذف ترم در دانشگاه علامه طباطبایی

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به این‌که بطورکلی ترم جاری دانشگاه حذف نخواهد شد گفت: امکان حذف ترم در دانشگاه علامه طباطبایی تنها برای بعضی دانشجویان دارای شرایط خاص وجود دارد.

کلاس‌های مجازی

دکتر حسین سلیمی درمورد وضعیت کلاس‌های آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات اظهار داشت: تاکید می‌کنم که به‌هیچ‌وجه ترم جاری حذف نخواهد شد و آموزش و همچنین جلسات دفاع به شیوه مجازی و یا حضوری تا پایان ترم ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تصمیم بر ادامه کلاس‌های آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی به‌شکل مجازی پس از تعطیلات و تا پایان بحران است. علاوه‌براین تهمیداتی نیز جهت برگزاری جلسات دفاع پایان‌نامه و جلسات گروه‌ها به‌شکل مجازی درنظر گرفته شده است.

امکان حذف ترم

دکتر سلیمی افزود: آن دسته دانشجویانی که دارای شرایط خاص رفاهی هستند مثلا در مناطقی زندگی می‌کنند که امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد، می‎توانند بدون لحاظ سنوات تحصیلی ترم جاری را حذف کنند.

وی تاکید کرد: البته دانشجویان ساکن در کلان‌شهرها و دیگر شهرستان‌های برخوردار نمی‌توانند با ادعای عدم دسترسی به اینترنت حذف ترم کنند بلکه این امکان فقط برای کسانی امکان‌پذیر است که در مناطق کم‌برخوردار، دوردست و خارج از محدوده دسترسی به اینترنت زندگی کنند.

میزان مشارکت

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از مشارکت ۷۵ درصدی اساتید و دانشجویان در برگزاری این کلاس‌ها خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که حدود ۶ درصد اساتید و دانشجویان برای برگزاری و شرکت در کلاس‌های مجازی مشکل داشتند که با توجه به جدید بودن این تجربه امری طبیعی است.

دکتر حسین سلیمی در پایان ضمن اشاره به احتمال طولانی‌تر شدن ترم تحصیلی خاطرنشان کرد: پس از تعطیلات نوروزی شرکت در کلاس‌های مجازی اجباری است و براجرای آن‌ها از طرف دانشگاه نظارت خواهد شد.

https://atu.ac.ir/

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا