Skip to content
کلاس‌های مجازی دانشگاه آزاد

برگزاری کلاس‌های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد ضمن اشاره به تعطیل شدن دانشگاه‌ها جهت پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا گفت: از هفته آتی برنامه‌ریزی‌های موردنیاز برای برگزاری کلاس‌های مجازی دانشگاه آزاد مهیا خواهد شد.

دکتر مجید مشکینی اظهار داشت: تمهیداتی توسط دانشگاه آزاد با هدف پیش‌گیری و مقابله با ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفته است. خدمات آموزشی دانشگاه‌ها به‌دلیل گسترش این ویروس منحوس با اخلالی گذرا مواجه شده است.

دکتر مشکینی افزود: به همین دلیل تصمیم برآن شد که دانشگاه آزاد دراسرع وقت شیوه آموزشی خود را از حضوری به مجازی تغییر دهد.

کلاس‌های مجازی دانشگاه آزاد

مشکینی در ادامه توضیح داد: درراستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، برنامه‌ریزی‌های موردنیاز جهت برقراری کلاس‌های مجازی از هفته آتی مهیا می‌شود و تا چهارشنبه این هفته نیز دستورالعمل اجرایی آن به واحدها ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که برقراری کلاس‌های مجازی می‌تواند از وارد آمدن آسیب‌های آموزشی به دانشجویان و واحدها تا حدزیادی بکاهد یادآور شد: با سیاست‌گذاری‌های مناسب، قادر خواهیم بود تا تهدید ناشی از این ویروس را به فرصت تبدیل نموده و از این آزمون سربلند بیرون آییم.

در هفته‌های گذشته شیوع ویروس کرونا باعث شده تا دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی برای جلوگیری از شیوع این بیماری در اماکن دانشجویی، کلیه فعالیت‌های آموزشی را تعطیل کنند.

https://www.iau.ac.ir/

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا