Skip to content
پروژه عمرانی

بهره‌برداری ۳ پروژه عمرانی در دانشگاه علم و صنعت

سه پروژه عمرانی در دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری رسید.

پروژ‌ه‌های «پژوهشکده مهندسی پزشکی»، «سالن غذاخوری مکمل» و «سالن تلویزیون خوابگاه خواهران» دانشگاه علم و صنعت ایران همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم افتتاح شد.

محمد‌تقی نظرپور در نشست همراه با هیات رئیسه و مدیران دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه علم و صنعت، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و ابراز امیدواری نسبت به استفاده از برکات این دهه مبارک، اظهار داشت: امید است قدمی که امروز برمی‌داریم اثرگذار بوده باشد و نسل‌های آینده هم قادر باشند از ثمرات کارهای امروز ما بهره‌مند شوند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ادامه داد: فعالیت‌هایی که دانشگاه تاکنون اجرایی کرده، بسیار خوب و مثمر‌ثمربوده و امید می‌رود قشر دانشگاهی و غیردانشگاهی توامان از آن بهره‌ ببرند.

وی تاکید کرد: دانشگاه علم و صنعت ایران در استفاده از ظرفیت خیرین موفق عمل کرده است و توانسته به خوبی از این طریق به ساخت و نوسازی اماکن دانشگاهی بپردازد و پروژه های عمرانی را به بهره‌برداری برساند. امید می‌رود همه دست‌اندرکاران اعم از مدیران ارشد و میانی دانشگاه با همکاری یکدیگر، در روند بهبود وضعیت خود و دانشگاه همچنان موفق عمل کنند.

نظرپور در پایان ضمن اشاره به این نکته که خوابگاه بعدی دانشگاه علم و صنعت از طریق حمایت مالی بنیاد حامیان علم و صنعت ساخته می‌شود بیان کرد: ساخت این‌گونه مجموعه‌ها امکانات خوبی محسوب می‌‍شود که می‌تواند منجر به افزایش جمعیت دانشجویی دانشگاه نیز بشود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا