Skip to content
تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی وزارت بهداشت

تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت: قصد داریم سامانه جامع خوابگاهی را با هدف تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی راه‌اندازی کنیم.

تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی

مهندس بهروز رحیمی از برنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور جهت تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال ۹۹ خبر داد و بیان داشت: یکی از برنامه‌های ما در صندوق این است که در زمینه خرید و ارتقای تجهیزات و انجام تعمیرات در خوابگاه‌های دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت، سامانه‌ای را تحت عنوان سامانه جامع خوابگاهی را راه‌اندازی کنیم.

وی در ادامه گفت: این سامانه با عنوان ارتقاء نرم‌افزارهای صندوق رفاه دانشجویان در دولت الکترونیک به بهره‌برداری خواهد رسید و مساعدت‌ها و کمک‌های ما به خوابگاه‌های دانشجویی، در قالب سامانه جامع خوابگاهی صورت خواهد گرفت. این کار باعث افزایش بهره‌وری و همچنین سهولت در انجام امور و شفاف‌سازی در زمینه اطلاعات خواهد شد.

نحوه عملکرد سامانه

مهندس رحیمی درخصوص نحوه عملکرد و استفاده از این سامانه توضیح داد: پس از تدوین سامانه جامع خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی منابع مالی جهت انجام تعمیرات و همچنین تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی را به دانشگاه‌ها تزریق خواهیم کرد، دانشگاه‌ها می‌توانند آن دسته از خوابگاه‌هایی که احتیاج به تعمیر و تجهیز دارند را در این سامانه ثبت کنند و صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت نیز مطابق با اطلاعاتی که این سامانه از خوابگاه‌ها به‌دست ما می‌دهد، خوابگاه‌های دارای شرایط لازم برای دریافت اعتبار را شناسایی کرده و کمک‌های مالی را به آن‌ها تزریق خواهد کرد.

مبلغ اعتبار و اولویت تخصیص

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در پایان خاطرنشان کرد: اعتباری که برای سال جاری درخصوص اجرای تعمیرات و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت درنظر گرفته شده است مبلغی حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است. لازم به‌ذکر است که اولویت اختصاص این بودجه با دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های مناطق محروم کشور خواهد بود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا