Skip to content
تعویق دوهفته‌ای امتحانات

تعویق دوهفته‌ای امتحانات دانشگاه علامه طباطبایی

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: این دانشگاه برنامه‌ای برای مجازی و غیرحضوری برگزار کردن کلاس‌های تئوری ندارد و تنها می‌تواند تعویق دوهفته‌ای امتحانات را اجرایی کند.

کلاس‌های مجازی

شجاع احمدوند با اشاره به شیوع ویروس کرونا و به تبع آن مجازی برگزار شدن کلاس‌های نظری برخی از دانشگاه‌ها توضیح داد: دانشگاه علامه قادر به برقراری غیرحضوری کلاس‌ها نبوده چراکه زیرساخت‌های این کار در دانشگاه فراهم نیست.

احمدوند افزود: بااینحال دانشگاه به دنبال این است که این سیستم را ایجاد کند و اقدامات اولیه این کار نیز آغاز شده است.

تعویق دوهفته‌ای امتحانات

وی در ادامه ضمن اشاره به این‌که دانشگاه علامه کلاس‌های خود را دو هفته زودتر از دیگر دانشگاه‌ها شروع کرده گفت: حتی درصورتی‌که دانشگاه‌ها تا آخر اسفندماه تعطیل شوند، دانشجویان این دانشگاه ضرر نخواهند کرد.

دکتر احمدوند ادامه داد: با این‌حال تنها اقدامی که می‌توانیم به انجام آن مبادرت کنیم، تعویق ۲ هفته‌ای امتحانات است.

جلسات دفاع

وی درخصوص برگزاری جلسات دفاع دانشجویان نیز اظهار کرد: به‌هیچ‌وجه جریمه‌ای در انتظار دانشجویان به‌علت تعطیلی پیش‌آمده و تاخیر در دفاع نیست. البته الان نیز در صورت هماهنگی دانشجو، اساتید راهنما و مشاوران امکان برگزاری جلسه دفاع وجود دارد. 

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی درپایان تاکید کرد: پس از بازگشت وضعیت دانشگاه به شرایط عادی، همان فرصتی که پیش از این تعطیلات پیش‌آمده به دانشجو داده شده بود، به همان میزان مهلت به او داده می‌شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا