Skip to content
ثبت‌نام دکتری و ارشد بدون آزمون دانشگاه خواجه‌نصیر

ثبت‌نام دکتری و ارشد بدون آزمون دانشگاه خواجه‌نصیر

متقاضیان جهت ثبت‌نام دکتری و ارشد بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تا سه‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۹۹ فرصت دارند نسبت به نام‌نویسی در این دوره‌ها اقدام کنند.

ثبت‌نام دکتری و ارشد

مطابق اعلامیه دانشگاه خواجه نصیر، داوطلبانی که متقاضی پذیرش در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد این دانشگاه هستند، از تاریخ ۲۵ فروردین‌ماه ۹۹ مهلت داشتند تا نسبت به نام‌نویسی جهت پذیرش اقدام نمایند. این افراد حداکثر تا سه‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۹۹ می‌توانند فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

گواهی اشتغال به تحصیل

آن‌دسته از متقاضیان مقطع دکتری بدون آزمون که در دانشگاه خواجه نصیر تحصیل می‌کنند، برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل نیمسال دوم ۹۹-۹۸ باید درخواست خود را به همراه:

  • نام و نام خانوادگی
  • شماره دانشجویی
  • مقطع تحصیلی
  • ذکر ارائه گواهی برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه‌ها

به آدرس الکترونیکی دانشکده مربوطه ارسال نمایند.

در صورت انجام مراحل بالا، بعد از حداقل ۴۸ ساعت گواهی اشتغال به تحصیل دانشجو در قالب فایل PDF شماره و امضا شده و بدون مهر به آدرس پست الکترونیکی وی ارسال خواهد شد.

دانشجویان برای دریافت کارنامه کلی غیررسمی خود نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه گلستان و دریافت گزارش ۱۰۰۰، مراحل نام‌نویسی را براساس راهنمای ثبت‌نام غیرحضوری و فراخوان مقطع مربوطه که در ۱۳ اسفند‌ماه ۹۸ در سایت استعدادهای درخشان قرار گرفته است، انجام دهند.

همچنین متقاضیان فارغ‌التحصیل که هنوز گواهی خود را دریافت نکرده‌اند، درصورت بارگذاری مدرک نظام وظیفه و یا قید شدن وضعیت”فارغ‌التحصیل” در کارنامه کلی آن‌ها، این امکان را دارند که این کلمه را در کارنامه کلی علامت‌دار کرده و آن را به‌جای مدرک فراغت از تحصیل بارگذاری نمایند.

مقطع کارشناسی ارشد

براساس اعلامیه دانشگاه خواجه نصیر، داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون مشغول به تحصیل در دانشگاه خواجه نصیر، جهت کسب اطلاعات لازم درمورد چگونگی نام‌نویسی در این دوره‌ها می‌توانند به اطلاعیه‌های منتشر شده معاونت آموزشی دانشگاه مراجعه نمایند.

استعدادهای درخشان

امکان‌پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی بدون آزمون (استعداد درخشان) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ دانشگاه خواجه نصیر نیز وجود دارد که جزئیات آن در سایت معاونت آموزشی دانشگاه قرار گرفته است.

https://www.kntu.ac.ir/

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا