Skip to content
دانشکده سلامت اجتماعی

دانشکده سلامت اجتماعی در دانشگاه علوم توانبخشی افتتاح شد

دانشکده سلامت اجتماعی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی افتتاح شد. هیات رئیسه این دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، معاونان و دیگر اعضا جلسه‌ای داشتند.

دانشکده سلامت اجتماعی

دکتر حمیدرضا خانکه رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: دانشگاه برای دو ماه آینده برنامه‌هایی دارد و قرار بر این است که تفاهم‌نامه‌ای بین وزیر بهداشت و رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی برای واگذاری سی و یک مرکز جامع توانبخشی ایثار بنیاد در مرکز استان‌ها امضا شود تا این مراکز خدمات توانبخشی به بیماران و نیازمندان در کل کشور بدهند.

وی در رابطه با برنامه‌های دانشگاه در دو ماه آینده، افتتاح دانشکده سلامت اجتماعی، تجهیز بخش ایثار و تدوین سند ملی توانبخشی را نام برد.

خانکه از تمامی معاونان آموزشی و درمان دانشگاه خواست در رابطه با بهره برداری سریع‌تر و ارائه خدمات به بیماران اقدام کنند. دکتر حمیدرضا خانکه در رابطه با پرداخت تمام وقتی اساتید دانشگاه گفت: چالش‌های زیادی برای حقوق و مزایای همکاران داریم ولی تلاش شده که تمام وقتی به طور منظم پرداخت شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه دانشگاه در مسیر توسعه به درستی حرکت می‌کند و در یکی دو سال آینده توسعه در بخش مختلف را خواهیم دید. رئیس دانشگاه علوم توابخشی در رابطه با شروع سال تحصیلی گفت: با تبریک شروع ترم جدید و به مناسبت این دوران باید گفت براساس آخرین تحقیقات ۳۰% دانشجویان و دانش آموزان کشور دچار کم تحرکی هستند و با توجه به بحث فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اساتید باید تلاش کنند که اوقات فراغت دانشجویان با برنامه‌های فرهنگی و ورزشی پر شود.

وی در رابطه با گسترش نیروی انسانی متخصص در دانشگاه گفت: قرار بر این است که نسبت به استخدام نیروهای نخبه دانشگاه به عنوان ضریب کا، اقداماتی صورت گیرد. شایان ذکر است دانشجویان این دانشکده نیز می‌توانند اقدام به دریافت کارت دانشجویی بین‌المللی نمایند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا