Skip to content
دکتری بدون آزمون دانشگاه الزهرا

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه الزهرا (س)

طی اطلاعیه‌ای شرایط پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه الزهرا (س) برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ توسط این دانشگاه منتشر شد.

فراخوان دانشگاه‌ الزهرا‌ (س) برای پذیرش بدون نیاز به آزمون جهت ورود به مقطع دکتری این دانشگاه درسال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ انتشار یافت.

بر اساس این فراخوان دانشگاه‌ الزهرا (س) طبق آیین‌نامه پذیرش دانشجو بدون نیاز به آزمون استعدادهای درخشان مقطع تحصیلی دکتری (مطابق با ابلاغیه وزارت علوم،تحقیقات و فناوری) از میان فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط جهت ادامه تحصیل در دوره دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بدون نیاز به آزمون (استعدادهای درخشان) دانشجو می‌پذیرد.

ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و مصاحبه شفاهی نیز از دیگر ملزومات پذیرش در این دانشگاه است.

رشته گرایش‌ها

دانشگاه الزهرا (س) در رشته گرایش های ذیل در مقطع دکتری بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد:

زمان و نحوه ثبت‌نام

داوطلبان برای ثبت‌نام الکترونیکی دکتری بدون آزمون از تاریخ ۱۵ الی۲۰ بهمن ۱۳۹۸ مهلت دارند تا با مراجعه به آدرس اینترنتی edu۱.alzahra.ac.ir ثبت‌نام کرده و نسبت به ارسال مدارک اقدام کنند.

نتایج نهایی به برگزیدگان اطلاع‌رسانی می‌شود.

متقاضیان شرکت در این فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به سایت دانشگاه الزهرا (س) و اطلاعیه دانشگاه در این مورد رجوع کنند.

دانشگاه الزهرا (س) در سال ۱۳۵۴ رسماً شروع به کار کرد. این دانشگاه ویژه دختران است و در منطقهٔ ده‌ونک تهران واقع شده‌است.

این دانشگاه در سال ۱۳۴۳ با پذیرش ۹۰ دانشجو فعالیت خود را تحت عنوان «مدرسه عالی دختران» آغاز کرد و علاوه بر رشته‌های مترجمی زبان‌های خارجی، منشی گری و روانشناسی رشته‌هایی تحت عنوان فنون خانه‌داری و تغذیه را در برنامه فعالیت‌های آموزشی خود قرار داد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا