Skip to content
سالن سینمای دانشگاه تهران

راه‌اندازی سالن سینمای دانشگاه تهران

دکتر مجید سرسنگی: سالن سینمای دانشگاه تهران ویژه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه در ترم تحصیلی آینده در سالن ناصر خسرو واقع در ساختمان معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران راه‌اندازی می‌شود.

سالن سینمای دانشگاه تهران

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران بیان کرد: سالن مورد نظر تا مدتی ذیل مدیریت جهاد دانشگاهی تهران اداره می‌شد اما در جریان طرح ساماندهی، تصمیم تبدیل این تالار به سینما گرفته شد و ما‌به‌ازای آن واحدی داده شد.

وی در ادامه گفت: بر پایه برآوردهای انجام شده پیش‌بینی ما این است که از این سینما در ترم آینده بهره‌برداری شود.

وی اعلام کرد: شعبه صنایع فرهنگ و فناوری‌های نرم خاص دانشجویان علوم انسانی نیز در پارک علم و فناوری برای اولین بار ایجاد خواهد شد تا دانشجویان علوم انسانی برای کسب و کار حوزه نرم تربیت شوند.

دکتر مجید سرسنگی توضیح داد: پر کردن اوقات فراغت دانشجویان از مهم‌ترین موضوعات است چراکه اعتقاد داریم بخش زیادی از آسیب‌های اجتماعی در همین اوقات فراغت آنان اتفاق می‌افتد و از همین جهت است که باید به‌گونه‌‍‌ای برنامه‌ریزی صورت بگیرد که این اوقات به بهترین نحو ممکن و بنابر سلایق و علایق دانشجویان پر گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در ادامه به برخی برنامه‌های این دانشگاه دراین راستا اشاره کرد:

  • برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل پخش فیلم،اجرای تئاتر، برگزاری جشنواره‌های مختلف، فعالیت‌های ورزشی و تربیت بدنی که طی آن دانشجویان می‌توانند از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ (پیش از آغاز کلاس) فعالیت‌های بدنی داشته باشند.
  • توجه به بحث کارآفرینی از طریق انعقاد قرارداد با سازمان فنی حرفه‌ای کشور جهت برگزاری دوره‌های مهارتی و کسب گواهی‌های معتبر بین‌المللی.
  • توجه ویژه به مسئله کتابخوانی با هدف افزایش سرانه مطالعه

وی در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت به این‌که امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را درپیش داریم،توجه به فعالیت‌های سیاسی اهمیت بسیاری پیدا می‌کند، بنابراین حمایت از این‌گونه فعالیت‌ها با محوریت انتخابات از دیگر برنامه‌های معاونت جهت پرکردن اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه تهران است.  

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا