Skip to content
سند آمایش حوزه خدمات دانشجویی

آماده‌سازی سند آمایش حوزه خدمات دانشجویی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: سند آمایش حوزه خدمات دانشجویی در حال آماده‌سازی بوده و نظام IT خدمات دانشجویی نیز مستقر شده است.

سند آمایش و نظام IT

ناصر مطیعی ضمن اشاره به استقرار نظام IT خدمات دانشجویی گفت: این سامانه باعث می‌شود همه فعالیت‌های مرتبط با صندوق رفاه دانشجویان به صورت اینترنتی انجام شود که این امر سبب ارائه بهتر خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شود.

مطیعی افزود: سند آمایش حوزه خدمات دانشجویی در حال آماده‌سازی بوده و سامانه‌های مرتبط با آن در بخش‌های کشوری، منطقه‌ای، استانی و دانشگاهی ایجاد می‌شود که دانشگاه‌ها می‌توانند بر مبنای ضریب محرومیت و ضریب برخورداری خود از خدمات صندوق بهره ببرند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۲ نوع وام دانشجویی وجود دارد که باید با بازنگری‌هایی تعداد این وام‌ها کمتر شده و مبلغ آن‌ها نیز افزایش یابد.

سپس رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن اشاره به دستاوردهای اخیر این دانشگاه گفت: طی سال گذشته فعالیت‌هایی نظیر نوسازی و مجتمع سازی کلاس‌ها و متمرکزشدن خوابگاه‌ها، موجب رضایت‌مندی دانشجویان شده و همچنین باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری نیز گردیده‌است.

رضایی نوری به فعالیت‌های ذیل در حوزه پاسخگویی به نیازهای موجود اشاره کرد:

  • افزایش انجمن‌های علمی از ۶ انجمن به ۹ انجمن
  • ارتباط نزدیک مسئولان با اعضای انجمن ها،کانون‌ها و تشکل های دانشجویی
  • پرداخت ۵۰ درصد هزینه خوابگاه از طرف دانشگاه برای دانشجویان
  • بهبود کیفیت غذا و ایجاد تنوع بیشتر در آن
  • ساخت و تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه
  • راه‌اندازی فضای کار اشتراکی و باشگاه توانمند سازی استارتاپ ها

رئیس دانشگاه صنعتی قم در پایان گفت: به جهت رفاه حال هر چه بیشتر دانشجویان احداث زمین‌چمن‌ مصنوعی و سالن غذاخوری مکمل نیز دردست اجرا است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا