Skip to content

عدم تغییر نرخ غذای دانشجویی در ایام رمضان

فریبرز سجادی قائم‌مقام صندوق رفاه دانشجویان از عدم تغییر نرخ غذای دانشجویی در ایام رمضان خبر داد. قائم‌مقام صندوق رفاه دانشجویان در ادامه گفت: هیچ دانشگاهی در ایام ماه مبارک رمضان نمی‌بایست برای ارائه غذا بیشتر از نرخ مصوب صندوق رفاه عمل کند.

فریبرز سجادی در خصوص قیمت غذای دانشجویان در ایام رمضان گفت: قیمت غذای دانشجویان در ایام ماه رمضان افزایش نیافته اما کیفیت غذا افزایش یافته است.غذای دانشجویی

وی ادامه داد: در ایام رمضان، دورچین غذا مانند (زولبیا، بامیه، شربت، خرما، سوپ، میوه) به غذای دانشجویان اضافه می‌شود، اما قیمت غذا افزایش پیدا نمی‌کند.

بخشنامه‌ سازمان امور دانشجویان درباره ماه مبارک رمضان

سازمان امور دانشجویان در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ در آستانه ماه مبارک رمضان، در بخشنامه‌ای، نکاتی را به معاونان دانشجویی دانشگاه‌‌ها و موسسات آموزش عالی یادآور شد و از آنها خواست برنامه‌ ریزی‌ های لازم را در این باره انجام دهند.

در این بخشنامه از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خواسته شده تا بصورت دائم موار ذیل را مورد توجه فرار دهند:

  • تاسیسات برودتی خوابگاه‌ها و محل برگزاری امتحانات بازبینی و نظارت شود.
  • بازبینی وضعیت تاسیسات آب گرم خوابگاه‌ها قبل از ماه مبارک رمضان
  • نظارت مستمر بر عملکرد تاسیسات و نظارت بر ارائه خدمات مطلوب سلف سرویس‌ها در هنگام افطار به ویژه ابعاد بهداشتی آشپزخانه و سالن‌ها
  • ارائه غذاهای مناسب با ایام ماه مبارک رمضان
  •  تمهیدات لازم برای تامین سحری دانشجویان مستقر در خوابگاه‌ها اتخاذ شود.
  • لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد سرویس‌های ایاب و ذهاب و رفع مشکلات احتمالی

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا