Skip to content
قراردادهای شرکت های دانش‌بنیان از بیمه معاف شدند.

قراردادهای دانش‌بنیان از بیمه معاف شدند

معاونت علمی وفناوری راست جمهوری، درراستای بهبود مسائل شرکت‌های دانش‌بنیان تفاهم‌نامه‌های مختلفی با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط داشته که بیمه یکی از این مسائل است.

پرویزکرمی دئیس مرکزارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت: با امضای تفاهم‌نامه ای بین معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و سازمان تامین اجتماعی مقرر شد.

تا از این پس در راستای بهود کسب‌وکار شرکت‌های دانش‌بنیان تمام قراردادهای دانش‌بنیان که مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌رسند. از پرداخت ضرایب حق بیمه قردادها معاف شوند.

تایید قراردادها

وی بیان داشت: این قراردادها درصورت تایید توسط معاونت علمی و فناوری برای شعبه مورد نظر تامین اجتماعی ارسال خواهدشد. تا از ضرایب معافیت‌های گفته شده برخوردار شوند.

وی افزود: قراردادهای ذکرشده، فقط در خصوص موضوعات دانش‌بنیان موردتایید بوده است. این موضوعات فقط در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به تایید خواهند رسید.

سایرقراردادهای بسته شده درشرکت‌ها و موسسات موردنظر طبق مقررات و بارعایت قانون تامین اجتماعی محاسبه و مطالبه خواهدشد.

دراین راستا گفتن شد

مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اضافه کرد: بومی سازی کارآفرینی سعی این معاونت است. بهبود وایجاد تسهیلات در زمینه‌های بیمه، مالیات، صادرات و واردات در فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستورکار این معاونت است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا