Skip to content

ماموریت محوری دانشگاه‌های کشور در سال جاری

وزیر علوم از ماموریت محوری دانشگاه‌های کشور در سال جاری خبر داد. دکتر منصور غلامی در ادامه بیان کرد: برای هر دانشگاه‌ کشور در سال ۹۸ ماموریت مشخصی را تعیین شده است.
وی افزود: هر دانشگاه باید مطابق آن فعالیت خود را ادامه دهند. دانشگاه‌ها موظف هستند در راستای سیاست های وزارت علوم در جهت پیشرف روز افزون و رو به جلو فعالیت کنند.

ماموریت محوری دانشگاه‌های کشور

یکی از برنامه‌های مهم وزارت علوم هدفمند کردن دانشگاه‌ها در همه فعالیت‌های پزوهشی، آموزشی و علمی است، باید برای تغییر و تحول جهادی همراه با پیشرفت اتفاق بیفتد.
گام نخست در این جهت است که دانشگاه‌ها از فعالیت‌هایی که در گذشته و به روش سنتی انجام گرفته است فاصله بگیرند.

وی در ادامه در رابطه با ماموریت محوری دانشگاه‌ها تصریح کرد: دانشگاه‌ها باید از سیستم نسل اول آموزشی فاصله بگیرند و به دانشگاه‌های نسل سوم تبدیل شوند.
در واقع آموزش زمانی نتیجه بهتری خواهد داشت که در کنار فعالیت‌های علمی و آزمایشگاهی یادگیری به معنای واقعی تجربی صورت گیرد.
دکتر منصور غلامی اعلام کرد: در سال ۹۸ ماموریت خاص ومشخصی را برای دانشگاه‌‌های کشور تعیین کرده‌ ایم که باید مطابق آن فعالیت خود را ادامه دهند.
در خصوص ماموریت‌ گرا کردن مراکز آموزشی، پژوهشی در کشور، دانشگاه‌ها برحسب ظرفیت‌ها و شرایط منطقه و محلی ماموریتشان تعیین گردیده است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا