Skip to content
مرحله دوم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

مرحله دوم ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور: مرحله دوم ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ از روز دوشنبه ۱۴ بهمن‌ ۹۸ آغاز شده و تا روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ ادامه خواهد داشت.

دکتر حسین توکلی اعلام کرد: ثبت نام جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و ثبت نام اولین مرحله‌ بیست‌وپنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در طی دو مرحله صورت می‌پذیرد.

وی افزود: با توجه به آمار نهایی تعداد کل ثبت‌نام های انجام شده مرحله اول جهت شرکت در آزمون سال ۹۹ ، ۴۸۱ هزار و ۸۲ داوطلب بوده است.

دکتر توکلی در ادامه بیان کرد: در راستای مهیا کردن تسهیلات برای داوطلبانی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده بودند ترتیبی داده شده است تا اطلاعات این داوطلبان در مهلت تمدید شده یعنی از ۱۴ تا ۱۶ بهمن‌ بر روی سایت سازمان سنجش قرار بگیرد.

بنابراین داوطلبان می‌توانند بر اساس اطلاعات موجود در دفترچه راهنما و نیز اطلاعیه منتشر شده در روز ۲۶ آذر اطلاعات خود را مشاهده، کنترل و همچنین ویرایش کنند.

زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد بر روی سایت سازمان سنجش را روز دوشنبه ۲۵ فروردین ‌۹۹ اعلام کرد.

وی افزود: داوطلبان تا روز چهارشنبه ۲۷ فروردین‌ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت شرکت در جلسه خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان بیان کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و همچنین اولین مرحله‌ بیست‌وپنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ سال ۹۹ در حوزه‌های امتحانی مشخص برگزار خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا