Skip to content
همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی

همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور

دوره سیزدهم همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور با شعار «دانشــجوی کارآفرین؛ نماد پویایی سلامت» در اردیبهشت ۹۹ برگزار خواهد شد.

همایش تازه‌های علوم بهداشتی

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، این همایش در هفت محور به شرح زیر برگزار خواهد شد:

تازه‌ترین مسائل و موضوعات مربوط به رشته‌های حوزه بهداشت (بهداشت حرفه‌ای، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، اپیدمیولوژی، مدیریت خدمات بهداشتی، آموزش بهداشت و …) از جمله مباحثی هستند که در این همایش مطرح می‌شوند.

در خلال این همایش که در تاریخ چهارشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ برپا خواهد شد، علاوه بر ارائه مقالات علمی (سخنرانی و …)، شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرینان حرفه‌ای در زمینه سلامت و همچنین شرکت‌های فناوری‌محور فعال در حوزه علوم بهداشتی و سلامت گروه‌های متفاوت جامعه فرصت می‌یابند خدمات، توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را ارائه دهند.

هیات‌رییسه سیزدهم همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور ضمن بیانیه‌ای از همه صاحب‌نظران، متخصصان، اعضای هیات‌علمی و دانشجویان دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرین و واحدهای فعال فناوری‌محور دعوت به عمل آورد تا در این همایش حضور یافته و در رشد و اعتلای رشته‌های حوزه بهداشت در ایران سهیم باشند.

مقالات راه‌یافته به این همایش پس از داوری در سه مرحله توسط متخصصان حوزه بهداشت، به شکل پوستر یا سخنرانی ارائه خواهند شد.

مهلت ارسال چکیده مقالات این همایش تا ۱۳ فروردین ۹۹ خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به آدرس اینترنتی همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور مراجعه کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا