Skip to content
پذیرفته شدگان دانشگاه امام صادق

سازمان سنجش در مورد پذیرفته‌شدگان دانشگاه امام صادق اطلاعیه‌ای صادر کرد

پذیرفته‌شدگان دانشگاه امام صادق از طریق اطلاعیه‌ای که سازمان سنجش برای ایشان صادر کرده است در رابطه با ثبت نام در رشته‌های مختلف این دانشگاه و شیوه ثبت نام اطلاع پیدا کنند. این اطلاعیه به شرح زیر است:

پذیرفته‌شدگان دانشگاه امام صادق

پیرو اطلاعیه ۲۸ شهریورماه در رابطه با اعلام نتایج آزمون سراسری ۱۴۰۱ در رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی به اطلاع متقاضیانی که در این دانشگاه پذیرفته شده هستند می‌رساند که لازم است بر اساس توضیحات زیر نسبت به ثبت نام خود در دانشگاه امام صادق (ع) اقدام کنند.

۱٫ زمان و نحوه چگونگی ثبت نام پذیرفته‌شدگان از سمت  پذیرفته‌شدگان در این دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

۲٫ عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در موعد مقرر، به منظور انصراف از ثبت نام در نظر گرفته می‌شود و هیچ گونه اعتراضی در این رابطه پذیرفته نمی‌شود.

۳٫ متقاضیانی که در هر دو مرحله اعلام نتایج نهایی رشته‌های تحصیلی با آزمون سراسری و یا بر اساس سوابق تحصیلی در بخش پذیرفته‌شدگان نهایی هستند، باید از دو رشته‌ای که قبول شده‌اند یکی را انتخاب کرده و در آن رشته ثبت نام کنند و مشغول به تحصیل هستند و ثبت نام در یک رشته به منزله انصراف از رشته دیگری که قبول شده‌اند است.

۴٫ پذیرفته‌شدگان نهایی این دانشگاه لازم است بر حسب مورد مطابق جدول مندرج در بند (ج) اطلاعیه اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ (رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی) در تاریخ ۲۸ شهریور موجود در درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه مدارک ثبت‌نامی اقدام و به دانشگاه ارائه کنند.

۵٫ افرادی که در بخش پذیرفته‌شدگان نیستند می‌توانند سوال یا اعتراض یا شکایت خود را از طریق دانشگاه امام صادق (ع) پیگیری نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا