Skip to content
کارورزی، علوم پایه و جامع داروسازی

آزمون پیش کارورزی، علوم پایه و جامع داروسازی

مهلت ثبت نام در سه آزمون پیش کارورزی، علوم پایه و جامع داروسازی وزارت بهداشت از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی تا ۳۰ بهمن ماه اعلام شد.

آن دسته از داوطلبانی که در داخل کشور تحصیل کرده‌اند می‌توانند جهت ثبت‌نام در آزمون‌های مذکور اسفند ماه ۹۸ تا روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۸ با مراجعه به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزار کننده آزمون ها و یا با معرفی دانشگاه خود به نزدیکترین مرکز برگزار کننده آزمون مراجعه نمایند.

تحصیل کرده‌ها در خارج از کشور

آن دسته از داوطلبانی که در خارج از کشور تحصیل کرده‌اند و نسبت به تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی اقدام نموده‌اند، ضرورری است پیش از ثبت‌نام از طریق سایت  http://epay.sanjeshp.ir مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را به صورت آنلاین پرداخت کرده و به همراه پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی خود به مراکز قطب برگزار کننده آزمون مراجعه نمایند.

داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور همچنین تا ۳۰ بهمن ۹۸ مهلت دارند تا به به مراکز قطب برگزار کننده آزمون جامع علوم پایه، پیش کارورزی و داروسازی مراجعه کرده و در این آزمون ثبت نام کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده، این دسته از داوطلبان باید پیش از واریز مبلغ ثبت‌نام از برگزاری آزمون و همچنین بودن ظرفیت در منطقه آمایشی مورد نظر مطمئن شوند.

آزمون‌های پیش کارورزی، علوم پایه و جامع داروسازی در روز پنجشنبه ۸ اسفند ماه ۱۳۹۸در حوزه‌های منتخب در سراسر کشور برگزار خواهند شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا