Skip to content
کلید اولیه آزمون دستیاری فوق تخصصی

کلید اولیه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی

کلید اولیه آزمون دستیاری فوق تخصصی بالینی پزشکی که در روز پنجشنبه ۳ بهمن ماه ۹۸ برگزار شد به همراه دفترچه آزمون با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir قابل دریافت است.

همچنبن داوطلبان می‌توانند در صورت اعتراض فرم درخواست بررسی سئوالات که در سایت مرکز سنجش پزشکی قرار گرفته را به صورت الکترونیکی تکمیل کنند.

آزمون شفاهی

نتایج آزمون کتبی پس از اتمام فرآیند رسیدگی به اعتراضات داوطلبان اعلام خواهد شد و آزمون شفاهی نیز برای آن دسته از داوطلبانی برگزار می‌شود که موفق به کسب حدنصاب نمره تراز شده کتبی شده باشند.

زمان برگزاری آزمون شفاهی برای ۲۵ رشته در تاریخ های ۱۲ و ۱۳ بهمن در مراکز درمانی مربوط به هر رشته منطبق بر جدول زمان بندی اعلام شده در زمان انتشار کارت آزمون، خواهد بود.

در روزهای گذشته دکتر آبتین حیدرزاده رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی درمورد زمان ارسال اعتراضات داوطلبان به آزمون دستیاری فوق تخصصی بالینی پزشکی اعلام کرده بود که داوطلبان آزمون روز دوشنبه هفتم بهمن می‌توانند اعتراضات خود را به آزمون از طریق سامانه این مرکز اعلام کنند.

به گزارش مفدا، آمار شرکت‌کنندگان در سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری رشته‌های فوق تخصصی بالینی پزشکی به شرح زیر است:

  • تعداد کل شرکت‌کنندگان ۵۶۷ نفر
  • تعداد بانوان ۳۳۰ نفر
  • تعداد آقایان ۲۳۷ نفر

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا