Skip to content
وام دانشجویی دکتری

آخرین فرصت دریافت وام دانشجویی دکتری

دانشجویان متقاضی دریافت وام ویژه دکتری از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۹۸ مهلت دارند تا جهت گرفتن وام اقدام نمایند. این فرصت برای گرفتن وام دانشجویی دکتری از بانک عامل تا ۱۵ تیرماه ۹۸ است.

وام دانشجویی دکتری

نام‌نویسی جهت دریافت تمامی وام‌های دانشجویی شامل روزانه و شبانه (نوبت دوم) از تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه به نشانی www.bp.swf.ir  آغاز شده و تا ۳۱ فرودین‌ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد.

دانشجویان دکتری که متقاضی دریافت وام دکتری از صندوق رفاه دانشجویان هستند، تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۹۹ می‌توانند نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند. علاوه‌براین آن دسته از دانشجویانی که می‌خواهند از وام دکتری ویژه بانک توسعه تعاون استفاده کنند تا ۱۵ تیر سال جاری می‌توانند درخواست خود را ثبت نمایند.

نکات مهم

  • مطابق با آخرین مصوبات صندوق رفاه دانشجویان، دانشگاه‌ها صرفاً زمانی می‌توانند در قالب اعتبار تخصیص یافته درخواست دانشجویان شاغل خود را مدیریت کنند که پس از دریافت وام دانشجویان غیرشاغل، اعتبار مازاد وجود داشته باشد.
  • تعلق وام به دانشجویانی که قبل یا بعد از تاریخ های اعلام شده، درحواست خود را ثبت کنند وجود ندارد.
  • دانشجویان مستعد کم بضاعت (تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی) در اولویت پرداخت وام‌های دانشجویی هستند.
  • پرداخت هرگونه تسهیلات دانشجویی مشروط به به ثبت‌نام اولیه دانشجو در پورتال دانشجویی صندوق رفاه است؛ بنابراین دانشجویان متقاضی وام باید اطلاعات فردی خود را وارد و نوع وام را انتخاب کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا