Skip to content
سامانه مشاوره تلفنی رایگان

سامانه مشاوره تلفنی رایگان ویژه کرونا

جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی درجهت کمک به سلامت روان افراد جامعه در دو سطح کودکان و بزرگسالان، سامانه مشاوره تلفنی رایگان ۴۵٢٩٨ را راه‌اندازی کرد.

سامانه مشاوره تلفنی رایگان

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن اشاره به نگرانی و اضطرابی که شیوع ویروس کرونا در جامعه ایجاد کرده است بیان کرد: در راستای کمک به سلامت روان مردم، سامانه مشاوره‌تلفنی رایگان جهاد دانشگاهی برای ارائه مشاوره‌ها و خدمات روانشناختی به مردم عزیز ایران افتتاح شده است.

فرج حسینیان اظهار داشت: این سامانه با هدف اجرای مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی و همچنین محافظت از سلامت روان هموطنان گرامی با استفاده از اساتید و اشخاص باتجربه و توانا در حوزه سلامت روان و در  دو سطح کودکان و بزرگسالان شروع به‌کار کرده است.

وی ادامه داد: هموطنان گرامی می‌توانند از سرتاسر کشور با این مرکز تماس گرفته و مشاوره دریافت کنند.

حسینیان افزود: این سامانه که به‌صورت تلفنی کار ارائه مشاوره و راهنمایی را انجام می‌دهد، از روز یکم فروردین ۹۹ با همکاری تعداد ۱۰۰ نفر  از روانشناسان و مشاوران فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرده است.

طریقه تماس

مردم عزیز ایران می‌توانند همه روزه از ساعت ١٠ صبح الی ۸ شب با تلفن همراه یا ثابت با شماره ۴۵۲۹۸-۰۲۱ تماس گرفته و از خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی این سامانه بهره‌مند شوند.

https://edjdsb.ir

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا