رفتن به محتوای اصلی
آغاز امتحانات پایان‌ترم دانشگاه آزاد از ۲۴ خرداد

آغاز امتحانات پایان‌ترم دانشگاه آزاد از ۲۴ خرداد

مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی: امتحانات پایان‌ترم دانشگاه آزاد از تاریخ ۲۴ خرداد الی ۲۰ تیر ۹۹ و به مدت ۴ هفته برگزار می‌شود.

امتحانات پایان‌ترم دانشگاه آزاد

جواد علمایی درخصوص جزییات برگزاری امتحانات پایان‌ترم دانشجویان دانشگاه آزاد توضیح داد: دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به‌صورت حضوری آزمون خواهند داد. بااین‌حال هم ‌اکنون نیز امکان برگزاری امتحانات به صورت آنلاین در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد.

وی ادامه داد: نحوه برگزاری آزمون‌های پایان‌ترم دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه مانند گذشته در اختیار استاد است که این اختیار را دارد که به‌صورت تلفیقی از روش‌های کتبی، شفاهی، پروژه‌ و مقاله‌های کلاسی باشد.

واحدهای عملی

علمایی ضمن اشاره به برگزاری مجازی امتحانات دروس عمومی و معارف این دانشگاه در سراسر کشور بیان کرد: باتوجه به عدم امکان برگزاری کلاس‌های عملی در ترم مجازی، قرار بر آن شد که پس از پایان امتحانات پایان‌ترم، با حضور اساتید در دانشگاه، دروس عملی به‌شکل فشرده و طی یک ماه به دانشجویان آموزش داده شود و امتحانات نیز مانند گذشته برگزار شوند.

 مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص چگونگی برگزاری دروسی که هم دارای واحد نظری وهم عملی هستند توضیح داد: امتحانات دروس نظری که در پایان همین ترم برگزار شده و نمره واحدهای عملی این دروس نیز که در تابستان داده می‌شود با یکدیگر جمع شده و در نیم سال دوم ثبت می‌گردد.

تاریخ امتحانات

جواد علمایی اظهار داشت: امتحانات پایان‌ترم دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ۲۴ خردادماه آغاز شده و تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد. گفتنی است این مدت نسبت به گذشته دوبرابر شده و به ۴ هفته افزایش یافته است تا امتحانات با رعایت کلیه دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

امتحان در نزدیک‌ترین واحد

وی در پایان خاطرنشان کرد: ترتیبی اتخاذ کرده‌ایم تا دانشجویان بتوانند در نزدیک‌ترین واحد نزدیک به محل سکونت خود آزمون بدهند، بدین‌ترتیب دانشگاه آزاد وظیفه دارد سوالات مربوط را به آن واحد ارسال و از دانشجو امتحان بگیرد.

https://www.iau.ac.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا