Skip to content

آغاز ساخت پروژه خوابگاه ۳۵۰ نفری

توجه به اینکه ظرفیت پذیرش دانشگاه علم و صنعت مازاد بر پیش‌بینی انجام شده در دانشگاه اتفاق افتاده است. بنابراین با مشکلاتی در زمینه تامین خوابگاه‌های دانشجویان مواجه شدیم که این مشکل در تامین خوابگاه دختران با اختصاص خوابگاهی در نزدیکی دانشگاه برطرف شد. رییس دانشگاه علم و صنعت، از آغاز پروژه ساخت خوابگاه ۳۵۰ نفری پسرانه در محوطه دانشگاه و بهره‌برداری آن تا دو سال آینده خبر داد.

دکتر جبار علی‌ذاکری بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته برای اسکان دانشجویان دختر در سال جاری و همچنین در سال آینده بهبود خواهد یافت. این موضوع نقطه عطفی در وضعیت خوابگاه‌های دانشجویان دانشگاه علم و صنعت به ویژه برای دانشجویان دختر است.

آغاز ساخت پروژه خوابگاه

یکی از مهم‌ترین الویت‌های دانشگاه تجهیز وتوسعه در سال جاری برای خوابگاه‌های دانشگاه به امکانات ورزشی است. سالن ورزشی خوابگاه‌های این دانشگاه تجهیز شده‌اند. تمامی خوابگاه‌های دختران این دانشگاه در رتبه یک و دو قرار دارند. برای بخش خوابگاه پسران نیز دانشگاه علم و صنعت در رتبه یک، دو و سه قرار دارند. در نتیجه خوابگاه‌هایی با رتبه ۴ و ۵ در دانشگاه علم و صنعت نخواهد داشت.

دکتر جبار علی‌ذاکری از دریافت مجوز برای احداث خوابگاه جدید در دانشگاه برای سال جدید خبر داد. خوابگاه پسرانه ۳۵۰ نفری در حدود ۴۲۵۰ متر احداث و کمبود ظرفیت خوابگاهی در دانشگاه را پوشش خواهد داد. اعتبارات نقدینگی ساخت این خوابگاه موجود است و شایان ذکر است با همکاری ‌های بانک‌ها طی دو سال آینده به بهره‌بردای خواهد رسید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا