Skip to content
وام دانشجویی

۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار وام‌های دانشجویی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پیش‌بینی مبلغ حدود ۲۲۰ تا ۲۳۰ میلیارد تومان جهت پرداخت انواع وام‌های دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خبر داد.

ناصر مطیعی در مورد وام‌های دانشجویی در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ گفت: حدود ۲۲۰ تا ۲۳۰ میلیارد تومان جهت پرداخت تمام وام‌های دانشجویی در نیمسال دوم پیش‌بینی کرده‌ایم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در ادامه گفت: در نیمسال اول هم همین حدود اعتبار پیش‌بینی شده بود که نزدیک به ۹۸ درصد آن پرداخت شده است. آن بخشی از فهرست‌های ارسالی وام نیز که باقی مانده پرداخت می‌شود.

ثبت‌نام وام‌های دانشجویی ضروری

ثبت‌نام وام‌های ضروری:

در نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ از پانزدهم بهمن شروع شده و تا پایان نیمسال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

دانشگاه‌هایی که لیست تقاضای وام دانشجویان خود را حداکثر تا ۱۰ اسفندماه ارسال کرده باشند،اهتمام بر پرداخت وام این دانشگاه‌ها تا پایان اسفند سال جاری بوده و بنابر منابع مالی صندوق رفاه دانشجویان در اولویت پرداخت وام قرار می‌گیرند. در نتیجه اولویت پرداخت وام دانشجویی با آن لیست‌هایی است که پروسه ثبت‌نام تا تأیید را زودتر سپری کرده باشند.

زمان و نحوه ثبت‌نام

دانشجویان متقاضی دریافت وام دانشجویی می‌توانند از تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ به سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای وام خود مراجعه کنند. این سامانه تا پایان نیمسال تحصیلی فعال است.

همه متقاضیان دریافت وام باید نسبت به ثبت تقاضای خود صرفاً در سامانه دانشجویی اقدام کنند.

پورتال دانشجویی صندوق رفاه

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا