Skip to content
ورود دیجی کالا

ورود دیجی کالا به بازار بورس

معاون بازار شرکت بورس تهران: هلدینگ شستا به‌شکل مشروط پذیرش شده و در خصوص ورود دیجی کالا نیز صحبت‌های شفاهی هم با بورس و هم با فرابورس به انجام رسیده است.

عرضه‌های اولیه

گودرزی ادامه داد: علاوه بر عرضه اولیه چهارشنبه آینده، به احتمال زیاد یک شرکت دیگر نیز در اسفند ۹۸ به جمع شرکت‌های تازه‌وارد افزوده خواهد شد.

وی در مورد عرضه‌های اولیه توضیح داد: پس از عرضه اولیه «وآوا» در نخستین روز آبان مورد دیگری از عرضه اولیه‌ در بازار سهام نداشتیم تا ۸ بهمن ماه که «فروی» در فرابورس ایران برای نخستین بار عرضه شد.

وی ادامه داد: این‌طور به‌نظر می‌آید که پس از این تاریخ یک مرتبه دیگر شاهد به‌کار افتادن موتور عرضه‌های اولیه باشیم. به‌طوری‌که هفته پیش عرضه اولیه «کلر» در بازار فرابورس ایران را داشتیم و دوشنبه ۲۱ بهمن ماه نیز میزان ۵ درصد از سهام گروه توسعه مالی مهر آیندگان با نماد «ومهان» در بازار فرابورس ایران عرضه شد.

ورود دیجی کالا به بورس

این مقام مسئول در خصوص عرضه‌های بعدی بازار بورس تهران، شرایط شستا و همچنین این نکته که آیا دیجی‌کالا به بورس درخواست پذیرش داده یا خیر گفت: درکنار عرضه اولیه موعد چهارشنبه هفته آینده، احتمال می‌رود یک شرکت دیگر نیز در اسفند به جمع شرکت‌های تازه‌وارد ملحق شود.

گودرزی اظهار داشت: هلدینگ شستا هم به‌شکل مشروط پذیرش شده و لازم است بعضی تعهدات و اطلاعات مرتبط به‌صورت‌های مالی شش ماهه دریافت شده و مورد بررسی قرار گیرد، درنتیجه نمی‌توان زمان قطعی عرضه اولیه این شرکت را اعلام کرد.

معاون بازار شرکت بورس تهران در پایان گفت: در خصوص ورود شرکت دیجی کالا نیز هم با بورس و هم با فرابورس گفتگوهای شفاهی به انجام رسیده، با این‌حال تا موعد بررسی صورت‌های مالی و تطبیق آن‌ها با شرایط پذیرش، نمی‌توان به‌صورت قطعی اظهار‌نظر کرد و باید منتظر نتیجه این بررسی‌ها بمانیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا