Skip to content
امتحانات پایان‌ ترم دانشگاه آزاد

امتحانات پایان‌ ترم دانشگاه آزاد اسلامی

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی: دانشجویان می‌توانند جهت شرکت در امتحانات پایان‌ ترم دانشگاه آزاد به واحد دانشگاهی محل زندگی خود و یا به نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی محل سکونت خود مراجعه کنند و الزامی به حضور در واحد دانشگاهی اصلی نیست.

امتحانات پایان‌ ترم دانشگاه آزاد

احمد حیدری ضمن اعلام خبر فوق از درنظرگرفتن تمهیداتی جهت برگزاری آزمون‌های پایان ترم تحصیلی جاری خبر داد.

وی با اشاره به مصوبات هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم کنونی، بیان کرد: درمورد چگونگی برگزاری امتحانات پایان ترم تحصیلی ۹۸-۹۹ تا این لحظه در انتظار اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا بودیم. برگزاری کلاس‌های آموزشی و کلاس‌های جبرانی تا تاریخ ۱۷ خرداد به‌شکل مجازی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از ابتدای هفته جاری اساتید در کلیه مقاطع تحصیلی، در واحدهای دانشگاهی حاضر هستند و به سوالات و اشکالات دانشجویان پاسخ می‌دهند.

برگزاری امتحان در نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی

حیدری در ادامه به تصمیمات هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی درراستای ممانعت از رفت‌وآمدهای غیرضروری، رفاه حال دانشجویان و عدم بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی به‌منظور رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی اشاره نمود و گفت: مطابق با تصمیماتی که توسط هیأت رییسه این دانشگاه اتخاذ شده، نیازی به حضور دانشجویان دانشگاه آزاد در واحد دانشگاهی اصلی خود نیست و آن‌ها می‌توانند به واحد دانشگاهی محل زندگی خود و یا نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی به محل سکونت خود مراجعه کنند.

نکات دیگر

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان سخنان خود نکاتی را در مورد نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه به شرح زیر عنوان کرد:

  • لازم است دانشجویان قبل از آغاز امتحانات ترم ، به واحد دانشگاهی مورد نظر خود که می‌خواهند در آن‌جا امتحان دهند مراجعه کرده و ضمن ارائه پرینت انتخاب واحد و زمان‌بندی امتحانات، جهت حضور در جلسات امتحانی در واحد مذکور درخواست خود را ارائه کنند.
  • سؤالات امتحانی، همان سؤالات واحد مبدأ خواهد بود که به واحد دانشگاهی مورد نظر دانشجو ارسال شده و در اختیار او قرار خواهد‌گرفت.
  • دستورالعمل مربوطه درطی هفته آتی به واحدهای دانشگاهی ابلاغ خواهد شد..

https://www.iau.ac.ir/

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا