Skip to content
بازپرداخت اقساط دانش‌آموختگان بدهکار

بازپرداخت اقساط دانش‌آموختگان بدهکار

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از به پایان رسیدن مهلت سه ماهه دانش‌آموختگان جهت پرداخت نکردن اقساط خبر داد و اعلام کرد: این افراد بایستی از امروز نسبت به بازپرداخت اقساط باقی‌مانده خود اقدام نمایند.

بازپرداخت اقساط

الیاس منیری بیان داشت: امکان تمدید شدن مهلت مذکور برای دانش آموختگان وجود ندارد و ایشان باید از پنجشنبه یکم خرداد ۹۹ اقساط سررسید شده را پرداخت کنند.

منیری ادامه داد: آن دسته از دانش‌آموختگانی که در این مهلت داده شده اقساط را پرداخت ننموده‌اند، دارای سه قسط عقب‌افتاده هستند و بدون این‌که درصدی به آن‌ها اضافه شود، باید این اقساط را پرداخت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: صندوق رفاه دانشجویان بدون این‌که کمپینی برای بخشودگی بدهکاری این دانش آموختگان راه‌اندازی نماید، مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده را از این طریق دریافت نمود.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: ما در شرایط شیوع ویروس کرونا، اعتراضات به‌وجود آمده به قیمت بنزین و در زمان وقوع سیل سال ۹۸ ارسال پیامک‌های صندوق را متوقف کردیم اما دانش‌آموختگان بدهی خود را پرداخت نمودند.

وام ویژه دکتری

الیاس منیری در ادامه به اتمام مهلت ثبت‌نام جهت دریافت وام ویژه دانشجویان دکتری نیز اشاره کرد و گفت: درمورد این وام هم نیازی به تمدید نیست و آن دسته از دانشجویانی که این وام را از بانک دریافت می‌نمایند تا تیر ۹۹ فرصت دارند؛ همچنین درخواست دانشجویان واجد شرایط نیز در اختیار این صندوق قرار گرفته است.

فرصت ۳ ماهه و کمپین بخشودگی

گفتنی است صندوق رفاه دانشجویان در اسفند سال قبل و به‌دلیل شیوع بیماری کوید-۱۹ مهلت ثبت‌نام دانشجویان جهت دریافت انواع وام‌های دانشجویی را تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۹۹ تمدید کرد و همچنین مدت زمان پرداخت اقساط دانش‌آموختگان بدهکار را به مدت سه ماه و تا پایان اردیبهشت به تعویق انداخت.

در دوره‌های پیشین به‌دلیل عدم وصول مطالبات این صندوق از دانش‌آموختگان بدهکار، کمپینی به نام کمپین بخشودگی راه‌اندازی می‌شد با این هدف که دانش‌آموختگان ضمن پرداخت اقساط خود از تخفیف هم بهره‌مند گردند. آخرین دوره این کمپین در بهمن‌ماه سال ۹۷ اجرا شد.

http://bp.swf.ir/

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا