Skip to content
رشته‌های پردیس بین الملل خلیج فارس

تصویب رشته‌های پردیس بین‌الملل خلیج فارس دانشگاه تهران

رشته‌های پردیس بین‌الملل خلیج فارس دانشگاه تهران در کمیسیون تخصصی مشورتی پردیس خودگردان دانشگاه تهران تصویب شد. این خبری بود که رضا شکوهی زاده رئیس پردیس بین‌الملل خلیج فارس دانشگاه تهران اعلام کرد.

رشته‌های پردیس بین‌الملل خلیج فارس

رضا شکوهی زاده این خبر را عنوان کرد و در ادامه گفت پردیس بین‌الملل طبق مصوبه نیمه شهریورماه هیات امنای دانشگاه تهران و در ادامه تفاهم‌نامه‌ای که دانشگاه تهران با سازمان منطقه آزاد قشم برقرار کرده است در منطقه آزاد قشم راه‌اندازی شده است. وی گفت: اولین رشته‌های تحصیلی پردیس بین‌الملل خلیج فارس توسط کمیسیون تخصصی مشورتی پردیس خودگردان دانشگاه تهران به تصویب رسیده است.

وی در ادامه گفت این رشته‌ها برای هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مهندسی، هنر و علوم انسانی و علوم رفتاری شامل حقوق، مدیریت روابط بین‌الملل در این پردیس ارائه خواهد شد و همینطور این پردیس امکان راه‌اندازی تمام رشته‌های ارائه شده در سرزمین اصلی یعنی در دوره‌های روزانه دانشکده‌های دانشگاه تهران دارد و هیچ منعی در رابطه با این موضوع نخواهد داشت.

رضا شکوهی زاده در رابطه با مصوبه دیگر کمیسیون تخصصی مشورتی پردیس‌های خودگردان دانشگاه تهران گفت: همینطور قرار بر این شد که با توجه به ظرفیت‌هایی که استان هرمزگان به ویژه جزیره قشم از نظر همسایگی با اقیانوس هند و کشورهای غرب آسیا دارد، بعد از طی کردن مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم، مرکز مطالعات راهبردی خلیج فارس و اقیانوس هند در این پردیس برگزار شود.

ساختمان پردیس بین‌المللی خلیج فارس در جزیزه قشم در روز سه‌شنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه تهران و دکتر افشار فتح الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و با حمایت این سازمان در فضایی به مساحت دو هزار مترمربع افتتاح شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا