Skip to content
خبری خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

خبری خوب برای بازنشستگان تامین اجتماعی

این گزارش در رابطه با خبری خوب برای بازنشستگان تامین اجتماعی است که محمدباقر نوبخت در صفحه خود اعلام کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه محمد باقر نوبخت در صفحه شبکه مجازی خود در اینستاگرام نوشت: در رابطه با همسازی سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه طرحی را برای یاری رساندن به همسان سازی حقوق مشمولان تامین اجتماعی تدوین کرده است.

وی اضافه کرد، از لحاظ قانونی این کار انجام همسازن سازی حقوق مشمولان تامین اجتماعی به عهده سازمان تامین اجتماعی است ولی با توجه به وظایفی که سازمان برنامه و بودجه دارد این سازمان ، طی روزهای آینده از مدیران تامین اجتماعی دعوت به عمل خواهد اورد تا طی جلسه‌ای برنامه خود را در رابطه با طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان این بخش ارائه دهند.

وی اضافه کرد، مطابق با برنامه ای که سازمان برنامه و بودجه دارد، این سازمان قصد دارد در جهت تامین منابع مورد نیاز و لازم برای همسان سازی حقوق مشمولان سازمان تامین اجتماعی کشور قسمتی از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی کشور را پرداخت کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد، شب گذشته این موضوع را به بخش معاونت مربوطه اطلاع داده و قرار است که در هفته جاری طی جلسه‌ای که با نمایندگان و مدیران سازمان تامین اجتماعی در جهت کمک به مسئله همسان سازی پرداختی بازنشتگان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: منابع موردنیاز جهت انجام این طرح از طریقه پرداخت بدهی که دولت به سازمان تامین اجتماعی دارد از محل واگذاری املاک، سهام و یا باقی امکانات انجام خواهد شد.

نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در آخر گفت: سال قبل پنج هزار میلیارد بدهی که دولت به سازمان تامین اجتماعی داشته است را پرداخت کرده که قسمت مهمی از این منابع برای انجام بدهی که به سازمان بیمه سلامت ایرانیان داشته است صرف شده است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا